Čakra - Oko citov

28.01.2019

Opäť ku mne prišla nová vízia "novej" čakry. Tentokrát to bolo pred zaspaním a prišlo to nečakane. Posledné dni sa intenzívne zaoberám základnou úlohou ženy a to je byť si vedomá všetkých svojich pocitov a citov a vedieť ich ovládať. Ovládať nie v zmysle potláčať, ale byť ich láskavou kráľovnou a prijímajúcou matkou zároveň.

Oko citov ako som nazvala čakru, ktorá sa mi zjavila, je oko, ktoré som uvidela v strede dekoltu, teda niekde medzi srdcovou a krčnou čakrou. Medzi 4. a 5. čakrou. Malé oko asi 8 cm široké, ktoré sa díva do mňa i na svet von. Jeho úlohou je viesť pocity zo srdca do krku, kde je centrum sebavyjadrenia. Toto oko je ako cesta medzi tým, čo cítime a vyjadrujeme, zabezpečuje múdreho ochrancu a radcu našim citom a pocitom. Dokáže uviesť naše city na správnu mieru a vycítiť, čo je to pravé a čo nie, čo je bezpečné a čo sa deje vonku i v nás.

Oko citov je strážca citovej ženskej komunikácie.

Uvedomila som si, že práve na tejto čakre oko citov mi visí polodrahokamový prívesok, ktorý nosím na retiazke. I týmto spôsobom môžeme chrániť a podporovať svoje Oko citov, ktoré všetko vidí a všetko vie ohľadom našich citov a ich vyjadrenia.

K tejto čakre sa mi viaže jemná mätová farba.

Vhodná je veľmi jemná masáž v oblasti dekoltu, ktorá navodzuje pocit dôvery a bezpečia. Ak nám takúto masáž robí partner, narastá dôvera v neho a zároveň on sám sa učí dôverovať našim pocitom a nášmu citovému svetu, ktorému nerozumie.

Prvá čakra, ktorá sa mi zjavila, bola Oko Lona, o ktorej píšem v nasledujúcom článku: