Ofukujte svoje kúzla

20.11.2020

Čarovanie, čarovný obrad, oltár, veľakrát nám po čarovaní ostáva nejaký silový predmet či miesto, ktoré spí a čaká na prebudenie do reality. Napríklad oltárik s darmi a s našim listom so želaním... Najprv si urobíme obrad a potom nám často zostáva takéto fyzické pripomenutie našej aktivity.

Ale tá sila môže ďalej rásť, môže byť ďalej podporovaná našou pozornosťou a láskou. A tak s istotou rásť do svojho zhmotnenia a naplnenia v našom živote. Pretože to, čo rastie v láske, rastie do zdravia a plnosti svojho potenciálu.

Nedávno som si zhotovila malý oltárik s istým zámerom, ktorý mám umiestnený podľa feng šuej v tom správnom rohu miestnosti. Cítila som, že sa nasledujúce dni po čarovaní odpájam od dôvery v energie, ktoré pre mňa pracujú. Viem, že ak sa vykoná čarovanie, má sa pustiť. Dôverovať a nechať pôsobiť. Ale tu nejde o zasahovanie do deja či kontrolovanie výsledku. Ani náhodou...

Práve naopak, ide o rast dôvery v celý proces. O dôveru v priebeh a správny čas celého procesu zhmotňovania. Hovorím o ofukovaní svojho kúzla. Ofukujeme si vždy predsa to, na čom nám záleží!

A tak si každý deň ofukujem svoje kúzlo, pretože viem, že krásne rastie do naplnenia a ja mu dôverujem, dôverujem silám, ktoré pre mňa pracujú. Každý deň sa s láskou skloním nad misu s darmi, s listom želaní, s obrázkom pomocnej bytosti a jemne do nich fúknem svoj dych. Vdýchnem im život, dôveru a lásku s poďakovaním. Je to ako pobozkať dychom, jemným ako vánok a láskavým ako to najnežnejšie pohladenie.

Vďaka tomu cítim ako narastá energia kúzla, ako rastie sila celého procesu a uberá sa správnym smerom. Vďaka tomu rastie v mojom vnútri vnútorný kľud a viera, že všetko dobre dopadne. Ďakujem za to.