Správa od Zemského Muža

09.10.2018

Dnes som sedela pod stromom v mojom obľúbenom parku jedného kaštieľa a prišla ku mne správa. Cítila som ako ku mne tečie sila zo zeme, do nôh a do celého tela.

Vnímala som, že ku mne prehovára mužská sila, Zemský muž.

Bola som prekvapená, pretože som sa nikdy nestretla s týmto konceptom - Zemský Muž, i keď je to asi niečo ako zelený muž alebo mužská stránka prírody.

Správa znela:

"Nesmierne ťa milujem"

"Milujem všetky tvoj šťavy, vône, povrchy... milujem tvoju pozemskú podobu"

"Milujem tvoje vody"

Vnímala som, že je to sila prírody s mužským pólom, ktorá chce byť prejavená a prijatá. Doteraz sa vždy hovorilo iba o ženskej Gaii, Matke Zemi a i... akoby mužský pól v prírode neexistoval. Nikdy som úplne nevnímala našu Zem iba ako ženskú. Veď by tu nemohlo byť toľko života a rôznorodosti, ak by bola iba jinová.

Tento Zemský muž ako som túto sila ja vnímala mi priniesla informácie ohľadom toho, že je teraz čas, kedy sa prebúdzajú i zemskí muži bohovia, nielen zemské ženy bohyne. Teraz nastáva zvrat a posun. V tieto týždne a mesiace, jeseň 2018 môže prísť silné prebudenie aspektu Zemského Muža.

Vedomá žena môže do svojho života prijať túto silu a podstatu iba tak, že sa uvoľní. Rozpustí sa. Dovolí si byť hýčkaná touto silou alebo priamo zemským mužom v podobe pozemského muža.

Ženy tomuto celému procesu, ktorý práve prebieha môžu pomôcť prijatím - uvoľnením - rozpustením sa do lásky

Mäkkosť ženy dovolí príchodu silám Zemského muža

Ak je žena stále stuhnutá, pod kontrolou, napätá a nevie sa uvoľniť, nestará sa o svoju mäkkosť, nemôže si ani pritiahnuť muža, ktorý ju bude hýčkať a milovať v jej mäkkom uvoľnenom stave. Tvrdá žena si pritiahne muža, ktorý chce skôr matku a opatrovateľku ako ženu, pri ktorej môže rozvíjať svoju silu. Takýto muž chce matku, Zem, Gaiu, ale nechce byť jej patrnerom, ale iba dieťaťom.

Dnešný svet nepodporuje ženy ani mužov v ich prirodzenosti, ale iba v našej prirodzenosti môžeme načerpať skutočnú silu. Jednoducho si treba nájsť čas na to, byť uvoľnená a keď to nejde, vedome sa tomu venovať a uvoľňovať sa. Pre ženu je to životne dôležité.

Hlavná správa však bola o tom ako je dôležité uctiť si mužskú stránku prírody, jej jangové sily a prejavy. Uvidieť ich, prijať ich, pomenovať, začleniť ich do nášho systému viery, kde muž a žena tvoria spolu. Iba tak bude môcť byť jinová ženská sila prírody a ženy s ňou v plnej sile a láske. Iba ak povstane i Zemský Muž, aby sa spojil so Zemskou Ženou, ktorá ho však ctí ako seberovného a dôležitého.

"Je načase postaviť vedľa bohyne Zeme boha Zeme, aby sa spojili pre život na Zemi a započali novú éru."

Nech žije kráľovský pár!