Aké totemové zviera sme v očiach božskosti?

28.03.2021

Pre bližšie pochopenie nás samotných, nášho vzťahu ku božskému svetu, ku božskej podstate nech ju už nazývame akokoľvek, je možné sa pozrieť na to, ako nás vidí božský princíp ako zviera. Božská podstata nás vidí samozrejme inak ako sa vidíme my a spôsobom akým sa asi ani nedokážeme vidieť a preto sú tu spôsoby ako nahliadnuť do optiky milujúceho božského sveta, pre ktorý sme všetkým a ani o tom nevieme.

Totemové zvieratá sú nám ľuďom blízke, je pochopiteľné, pretože máme ku zvieratám ako ku našim pozemským suputníkom veľmi blízky vzťah. Sú na nižšej úrovni vedomia a slobody ako my, ale žijú na rozdiel od nás naplno svoj potenciál a sú pravdivé. Sú 100%né na rozdiel od nás, ktorí máme slobodnú voľbu sebarozvoja.

V živote často strácame kontakt s božským svetom, s tým, čo nás presahuje a čomu by sme sa mali s dôverou odovzdať. Nie vždy nám to ide, pretože v ťažkých chvíľach strácame vieru a nádej. Strácame i sebalásku. A práve božský svet nás nekonečne miluje, i keď my to zvyčajne vôbec nevidíme a necítime. Možno i preto, že si neuvedomujeme, že božský svet nie je zodpovedný za peklo, ktoré tu na Zemi vytvárajú ľudia v slobodnej voľbe.

Pred pár dňami som potrebovala viac precítiť spojenie s božskou podstatou, s tým večným svetlom lásky a chcela som pocítiť tú lásku zhora, ktorá tu pre mňa je a lepšie pochopiť vzťah božského ku mne.

Intuitívne som zvolila výklad totemových kariet, teda zvieracieho tarotu, s tým, že som si zadala, nech sa mi ukáže zviera, ktoré predstavuje mňa v očiach božského sveta. Ako ma vidí a ako sa o mňa stará božský svet? Nemala som žiadne očakávania a odpoveď ma viac ako milo prekvapila.

Vyšla mi karta zvieraťa, ktoré mám rada, ale nikdy som sa ním bližšie nezaoberala. Vždy vo mne vzbudzovalo nehu, lásku a pocity lásky v srdci. A teraz mi vyšlo v kartách, že takto ma vidí božský svet. Takto ma miluje a vidí ako ja vidím a milujem to zviera, ktoré nesie atribúty, ktoré sú také nádherné a láskyplné. Bola som dojatá a pocítila som vlnu lásky zhora, pretože ak som v božích očiach ako ....., tak som naozaj milovaná.