Bio kozmetika - Január 2019

28.01.2019

Moje obľúbené produkty za mesiac január

V prvom rade ma prekvapilo telové mlieko od alverde s bio jazmínom a sézamovým olejom, ktoré je určené pre veľmi suchú pokožku. Používam ho na tvár, krk, dekolt a prsia. Je mastnejšie a preto mi vyhovuje na pleť a práve v týchto chladných dňoch. Za mňa veľké plus  a má nádhernú vôňu. Mám ho z dm.

Pred pár dňami som navštívila veľtrh v Inchebe, Danubius Gastro, ktorý ma absolútne sklamal, ale odniesla som si odtiaľ jojobový olej značky Yin-Yang, ktorý sa nazýva i tekuté juhokalifornské zlato. Je to veľmi kvalitný bio jojóbový olej za studena lisovaný, ktorý sa prekvapivo veľmi dobre vstrebáva do pokožky. Používam ho ako podklad a potom si na neho dám hydratačné telové mlieko od Alverde. Je to skvelá kombinácia pre moju zmiešanú pleť. Značka Yin-Yang ponúka len tri produkty a v budúcnosti si chcem od nich zadovážiť ešte úžasný eterický olej z japonskej mäty, ktorý som mala možnosť vyskúšať na veľtrhu.

Regeneračný telový olej Weleda s granátovým jablkom som si zadovážila pre jeho vôňu, ktorá je zmesou éterickým olejov, ktoré ale nie sú na obale rozpísané. Vôňa mi pripomína esenciálny olej červený pomaranč od značky Primavera. Tento olej je skvelý na jemnú liečivú masáž napr. ženského bruška, podbruška, pŕs, všade, kde môžu byť zablokované ženské emócie a zranenia. Vôňa tohto oleja otvára hlboké city a pocity v tele a zároveň prináša radosť a rozkoš. Dokonalá kombinácia pre ženy. Weleda ponúka i iné produkty s touto vôňou. Olej mám z dm.

ručne robený anjelik na obrázku ku mne náhodou priletel v januári až z ďalekého Islandu