Celestín lieči ženské srdcia

28.01.2020

Všetko, čo potrebuje vedieť vedomá žena o polodrahokame Celestín

Moje prvé spojenie s Celestínom

Posledné týždne prebieha u mňa liečenie a aktivácia srdcovej čakry a mávam vízie krásnych diamantov, ktoré sú mi vkladané do srdca ako nové kódy vedomia a potenciálu lásky a cítenia. Vždy je s tým spojené i čistenie a opúšťanie strachov, starých presvedčení a najmä bolesti. Som vedená sa vedome nalaďovať na tieto diamanty, ich farebnú vibráciu a posolstvo, ktoré pre mňa majú. Som vyzývaná sa denne venovať vizualizácii, práci s čakrami, naciťovaniu sa na tieto energie a práci s mojou srdcovou čakrou a strachom v nej, ktorý ma najviac brzdí.

Ako tretí diamant, prišla ku mne vízia malého modrastého diamantu, ktorý mi bol vložený do srdca a hneď som pocítila nevyliečenú vnútornú emočnú bolesť, ktorej sa to dotklo. Bolo mi povedané, jednoducho som to vedela, že je to polodrahokam celestín. Už dávnejšie viem, že taký polodrahokam existuje, ale nikdy som sa o neho hlbšie nezaujímala a ani ho zatiaľ nevlastním, ale verím, že čoskoro budem.

Cítila som ako mi tento celestín v kryštalickej podobe diamantu ukazuje cestu von z môjho trápenia. Hlboko v podvedomí som si stále niesla presvedčenie, že taká, aká som žena, vo svojej prirodzenej kráse, vo svojom prirodzenom tele, sa nemôžem páčiť partnerovi, v zmysle "nie som dosť", nie som dosť pekná, príťažlivá a nie je možné ma skutočne milovať. Nie som naj pre môjho partnera, preto ako vyzerám, ale i preto ako veci cítim, aká som žena a aké sú moje prirodzené ženské prejavy.

V živote som si prešla mnohými skúškami ohľadom sebaúcty a najmä vo vzťahu k môjmu telu. Nikdy som nezradila svoje telo a svoju prirodzenú krásu ako takú, nikdy som sa nenechala stiahnuť dole a nezosmiešňovala som svoje telo, len aby som sa prispôsobila primitívnemu správaniu druhých a na to som bola vždy na seba hrdá, ale predsa sa to niekde odrazilo. Začala som veriť, že môžem byť sama sebou a spokojná sama so sebou, ale budem v tom SAMA.

Uverila som, že nie je možné stretnúť skutočnú lásku a nie je možné, aby som bola pre niekoho tá pravá v zmysle tá najkrajšia a najlepšia partnerka pre daného muža. Žiť s neustálym strachom, kedy ten druhý prejaví svoj názor, že nie som v niečom dosť dobrá, v mojom prípade to bolo najčastejšie ohľadom vzhľadu... tak žiť s takouto neistotou, je veľmi vyčerpávajúce.

Celestínový diamant mi ukázal, že mať silné vnútorné hranice je síce základ, ale ešte oveľa dôležitejšie je veriť. Veriť sebe, že sa dokážem ochrániť, že dokážem odlíšiť, kto je pre mňa vhodný a kto nie. Že dokážem začať znova veriť, že skutočná láska existuje. A predovšetkým si dovolím očakávať viac!!! Teda mať podmienku skutočnej lásky a úcty voči mne od muža, pretože predtým som už neverila, že je to možné a tak som sa v strachu uzatvárala, stretávala tých nepravých, pretože na jeden strane som mala prirodzenú túžbu po vzťahu a blízkosti a na druhej strane nedôveru v skutočnú lásku. A to vo mne budovalo presvedčenie, že ak chcem vzťah, musím sa nechať ponižovať ako žena a najmä dovoliť kritizovať moje telo, pretože nič lepšie v mojom prípade nie je možné.

Celestínový diamant mi ukázal, že sa musím vnútorne uvoľniť, začať očakávať iba to najlepšie a to tak, že budem tolerovať iba to najlepšie, iba to najláskavejšie a iba to najdôstojnejšie, čo ma stretne. Všetko, čo nie je skutočný pocit lásky a všetci, ktorí ignorujú túto veľkú lásku, ktorú cítim, že je možné zažívať, nepatria do môjho života a nezaslúžia si moju pozornosť. Môj život, čas a energiu chcem venovať iba skutočnej láske a vzťahom, ktoré z nej vychádzajú.

Je to ako povedať veľké NIE všetkému, čo nie je dosť dobré pre mňa. Znie to tak kriticky, ale v zásade je to povedať veľké ÁNO všetkému, po čom som vždy z hĺbky srdca túžila. Povedať veľké ÁNO mojej vnútornej pravde.

Celestín môže pripraviť naše srdce na tú pravú lásku a na stretnutie s tým pravým, ak si dovolíme znova dôverovať a veriť, že skutočná láska je tu i pre nás.

Už od puberty, odkedy začali moje citové problémy vo vzťahoch s mužmi, som cítila, že mám v sebe skrytý odpor pre bledomodrú farbu. Postupom času ako som dozrievala a to i duchovne, sa tento odpor zmenšoval. Ale až teraz som pochopila, že to bol odpor v mojom srdci, odpor ku liečeniu nebesky modrým lúčom dôvery a nekonečnej nebeskej lásky, akú nesie i modrý celestín.

Celestín ako liek Strontium sulfuricum v homeopatii

Keď som si googlila informácie o celestíne, zistila som, že sa jedná o síran strontnatý, čo je v homeopatii liek Strontium sulfuricum. Som vyštudovaná homeopatka a tak som sa dala hneď do prieskumu. Strontium sulfuricum je veľmi málo známy liek v homeopatii a väčšina homeopatov s ním nepracuje. Zatiaľ poznáme iba jeho základné témy. Ale sú v skutku zaujímavé a priamo naväzujú na témy, o ktorých som písala vyššie.

V novodobej homeopatii má každý homeopatický liek svoj vlastný "profil osobnosti". A tak sa stáva homeopatické vyšetrenie hĺbkovou analýzou celého človeka. Od zdravia tela cez životnú situáciu až po jeho bludy /homeopaticky nazývané presvedčenia/.

Základné psychologické témy lieku Strontium sulfuricum u žien

spracovala som podľa učenia Jana Scholtena

  • som posudzovaná ako žena, moje telo, vzhľad, šaty, imidž
  • posudzovanie a hodnotenie mojej ženskosti
  • posudzujú moje ženské prejavy
  • posudzujú moju ženskú citlivosť a jej prejavy
  • posudzujú ma ako partnerku a hodnotia moje správanie vo vzťahu s mužom
  • neoceňujú ma ako ženu, moju krásu, telo, šaty, imidž
  • partner ma neoceňuje
  • nie som považovaná za dosť ženskú, krásnu, príťažlivú, šarmantnú
  • neveria v moje nadanie a v moje schopnosti preto, ako vyzerám
  • prejavila som, čo cítim a okolie ma odmietlo
  • prejavilo som svoje umelecké cítenie a ostala som nepochopená
  • prejavila som svoj osobitý štýl obliekania a bola som odmietnutá
  • nevidia ma ako potencionálnu partnerku do vzťahu
  • sťahujem sa do svojho vnútra, kde je bezpečné byť sama sebou
  • som radšej ticho, len aby ma druhí opäť neodmietli
  • radšej nech ma nevidia, ako by som mala byť opäť kritizovaná
  • radšej budem sama ako s niekým a opäť zranená
  • ženskosť ako telesne špinavá záležitosť
  • pre to, aká som, budem navždy sama
  • krása a láska je pre mňa nedostupná

Hore uvedené bludy sú koreňom problémov, či už psychických alebo fyzických, ktoré môže homeopatikum Strontium sulfuricum alebo priamo polodrahokam celestín vyliečiť. Nie je dôležité v akej podobe príjmeme liečenie, dôležité je, či ho príjmeme. Ku mne prišlo vibračne a nehmotne. A bolo a je veľmi silné, pretože som stále v procese.

Upozornenie - homeopatikum Strontium sulfuricum je možné objednať iba zo zahraničia a pokiaľ ste neštudovali homeopatiu, neodporúčam vám si samovoľne ordinovať tento liek. I keď sa vám môžu zdať témy homeopatického lieku priamo súvisiace s vami, nemusí sa jednať o tú najhlbšiu vrstvu alebo najpresnejšie pomenovanie vašich koreňových problémov. Rovnako účinná môže byť jemnohmotná práca s vibráciami polodrahokamu celestínu a s čakrami.

Celestín - poznámky

  • Síran strontnatý
  • je veľmi krehký
  • z starogréckeho coelestis/z latinského caelestis - nebeský
  • mnohé staroveké bohyne mali prívlastok - celestial - nebeská napr. nebeská matka, kráľovná nebies, i znamenia panny je spojené s týmmo prívlastkom
  • i motýle z čeľade motýľov Zygaena mávali prívlastok coelestis, u nás im hovoríme vretienky, napr. vretienka ranostajová, obyčajná...
  • synteticky vyrábaný síran strontnatý sa niekedy využíva v pyrotechnike, napr. svetlice
  • Celestína, meniny 6. apríl
  • Acantharea - Strontnatci 
  • Akantariáni sú morské prvoky, morský mikroplanktón, ktoré majú kostry zo síranu strontnatého v podobe polodrahokamu Celestín
  • sú to jediné živočíchy s takouto stavbou tela
  • ich telá vyzerajú ak hviezdy
Celestín, nálezisko Sakoany, Madagaskar
Celestín, nálezisko Sakoany, Madagaskar