Čím sme úprimnejší, tým sú i karty úprimnejšie

18.01.2018

S kartami pracujem už asi 20 rokov. Prešla som si rôznymi obdobiami a spôsobmi práce s kartami. Karty vedia i zavádzať, ak zavádzame sami seba a nechceme vidieť pravdu. Ak nemáme pokoru v sebe a voči životu. Mala som veľa sád kariet, dnes mám vždy iba tie, ktoré sú práve v súlade s mojou cestou.

Mala som obdobie, kedy som mala pocit, že karty ku mne neprehovárajú. Že nerozumiem im posolstvám, že tie výklady nie sú tak trefné a pravdivé. Bolo to preto, že ani ja sama som nebola pravdivá sama k sebe. Bála som sa vidieť toľko vecí. Chýbalo mi skutočné odhodlanie niečo zmeniť a tak karty iba ukazovali moje vlastné zmätenie. A i keď mi dávali najavo, čo sa vo mne deje a ako som na tom, nechcela som niečo také vidieť. Ale o to viac sa môj stav zhoršoval a predlžoval.

Stačilo jedno správne rozhodnutie, odhodenie dlhoročného strachu a skúsenie novej veci, ktorú som z mnohých obáv zatláčala do podvedomia a karty so mnou začali opäť veľmi jasne až priam zázračne komunikovať.

Opakovali sa mi karty, vyskakovali tie isté z balíčka, zrazu som videla, že i posolstvá kariet sú o niečom inom. Akoby hneď zareagovali na moju skutočnú zmenu, teda zmenu, ktorú som urobila v skutočnom živote. Ale najdôležitejšie bolo, že som tú zmenu urobila iba pre seba, nevediac, čo mi prinesie. Nebolo v tom kalkulovanie so životom a okolnosťami. Bol to risk, bol to bláznivý krok, bolo to jednoducho to, čoho som sa bála, ale keď som to spravila, bola som zrazu veľmi pokojná. Svet bežal ďalej a nezrútil sa. A i keby, ja som vtedy už vedela, že jedinú istotu a lásku mám i tak iba sama v sebe.

Takže ak k nám nejaká divinančná technika nefunguje ako predtým, možno je to tým, že nechceme vidieť to, čo je tak zjavné a jasné. To, čo nás bolí a tlačí v nás samotných a že sme to my sami, kto sa živí starými návykmi, ktoré nás bolia a tlačia. Občas je skutočne dobré robiť to, čoho sa najviac bojíme. Nie však to, čo je považované za odvážne podľa druhých, ale to, čo je pre nás samotných výzva odvahy. A to môže byť pokojne i to, že si nasadíme červený klobúk a vyjdeme s ním do ulíc.