Druhá čakra, ženská hojnosť, vizualizácia

17.05.2019

V poslednom období prechádzam liečením druhej čakry a nalaďujem sa na ženský princíp práve cez túto čakru, v ktorej som mala veľa blokov. Prichádzajú ku mne rôzne inšpirácie, témy a vhlady. Viac o druhej čakre tu svádhištána

Opíšem moju víziu, ktorá sa mi stále vracia cez vnútorný zrak. Som v spojení s tropickou bohyňu, bohyňou dažďového pralesa. Tak sa mi zjavila. Je to archetyp plného ženstva, šťavnatého, nevinného a plný čistej prírody a jej plodov. Táto tropická kráska ku mne prichádza, aby som zmäkla v oblasti bruška, v sakrálnej oblasti druhej čakry.

Nesie veľký mesiačik šťavnatého oranžového pomaranču, ktorý je tak veľký ako moje brucho. "Buď šťavnatá a mäkká ako ovocie. Potom budeš pripravená prijímať vodu života a hojnosť, ktorú potrebuješ. Príde to všetko samé, lebo i ty budeš ako voda, šťava života."

Cítim, že sa mám nalaďovať na druhú čakru a vedome ju meniť na šťavnatý kúsok sladkého tropického ovocia. Na dužinu, ktorá je plná tej najsladšej vody života. A potom môžem prirodzene priťahovať hojnosť, ktorú potrebujem a to ženským nenásilným a príjemným spôsobom.

Takúto vizualizáciu je dobré použiť i pri rôznych zdravotných problémoch súvisiacich so ženskými orgánmi, močovými cestami a s črevami. Môžeme si predstavovať rôzne šťavnaté ovocie, ktoré sa nám zjaví ako najvhodnejšie.

Mäkkosť a šťavnatosť dužiny je dokonalý príklad toho, aké my ženy sme vo svojej prirodzenosti. Dužina našej druhej čakry je vyschnutá a riedka, ak žijeme mužský princíp a nemôže tak vyživovať ani naše vzťahy a už vôbec nie nás. Dužina, ktorú si v sebe nesieme, neznáša kontrolu seba ani vonkajších vecí. Nepozná dosahovanie, pretože ona už je zrelá. Dosahovanie a naháňanie sa, ju vysušuje a robí tvrdou. Tak sa stávame viac mužmi a náš ženský princíp chradne.

Tropická bohyňa žije v každej z nás, ale je len na nás, aká sladká a šťavnatá je.