Lapač snov, ktorý zhmotňuje naše túžby

06.01.2018

Lapač snov, ale nie snov, ktoré sa nám snívajú v noci, ale snov, ktoré snívame vedome a túžime po ich naplnení. Sny, ktoré by sme radi videli zhmotnené v realite a zažívali ich celým telom i srdcom.

Vytvorila som si takýto lapač snov z papiera, nitiek a mojich želaní.

Základ je papierový kruh, ja som zvolila obrázok s mesiacom vo fáze, kedy som narodená, aby boli moje sny v súlade s mojim prirodzeným biorytmom a pocitovým nastavením. (Viac o lunárnom dni narodenia Lunárna astrológia, Spojenie s Lunou) No každý si môže zvoliť iný obrázok a tvar lapaču snov. Mandala, hviezda, kosoštvorec ako kompas...

V dolnej časti kruhu som urobila dierky dierkovačom a jednu dierku hore na zavesenie kruhu. Potom som si spísala svoje sny na papieriky, ktoré som zrolovala a upevnila na nitky, ktoré som zavesila do dierok v dolnej časti lapaču snov, teda v dolnej časti papierového kruhu.

Tento lapač mojich životných snov som zavesila nad oltár blízko lunárnej sviece, ktorá na neho krásne vrhá svetlo. Je možné ho zavesiť kdekoľvek to cítime ako správne. Nad posteľ, ale i do tých správnych oblastní feng šuej.

Potom som ho požehnala a určite budem robiť pravidelne nejaké obrady a modlitby pre podporu mojich snov a ich zhmotňovania sa v realite.

Lapač snov vyzerá úžasne, tajomne so zrolovanými želaniami ako tajnými správami pre vesmír. Som za neho skutočne rada.