Liečenie po kvapkách

04.01.2023

Posolstvo Vody v časoch dlhého trápenia a beznádeje:

Som Voda, liečiteľka a navraciam nádej tam, kde dlho prebýval smútok. Navraciam nádej tým, že pomaly a jemne liečim dávne zranenia a bolesti duše, ktoré stále plačú a volajú o pozornosť.

Neboj sa môjho liečenia. Je síce pomalé, ale o to účinnejšie. Never, že všetko sa musí zmeniť hneď, zo dňa na deň a keď sa tak nedeje, že si v neporiadku. Si v poriadku, si dobrý človek a nezlyhal/a si.

Moje liečenie Tvojich bolestí a stratených nádejí prebieha pomaly. Po kvapkách. Každým výdychom sa môžeš rozlievať viac a viac ako voda ku brehom, ktoré chceš dosiahnuť. Ku vyliečeniu a ku snom, ktoré na Teba už čakajú.

Ak si v spojení so mnou, s Vodou liečiteľkou, nemôžeš stratiť nádej na vyliečenie a splnenie Tvojich dávnych snov. Vidíš ako rastie Tvoja nádej a život ako kvapká kvapka za kvapkou. Tak ako vznikajú krásne kvaple v jaskyniach.

Máš to v krvi, si predsa dieťa Slovenska, územia plného tajomných a krásnych jaskýň. Znovuobjav svoj dar trpezlivého liečenia a pomalého, ale istého postupu vpred. Hodnoty, ktoré tak vznikajú majú nevyčísliteľnú a trvalú hodnotu.

Vždy, keď budeš strácať nádej a prepadať smútku, spomeň si na moje liečivé kvapky a kvapka za kvapkou Ťa privedie späť na správnu cestu, cestu ku vytúženým cieľom Tvojho srdca. Opäť sa so mnou spoj a ja Ťa spojím so životom, po ktorom tak túžiš.

Ja, Voda, vždy dôjdem k naplneniu. Je to moja podstata. A Tvoja tiež, Dieťa moje.