Liečenie poníženej Ženy

13.07.2023

Keď som prvýkrát videla toto umelecké dielo, bola to fotografia sochy Márie Magdalény, bez Ješua. Priznám sa, že ak by som najprv uvidela túto fotografiu súsošia, neviem či by som zvládla tú silu. (autorom fotografie hore je Kevin Cole)

Najprv som objavila túto fotografiu sochy, ženu v závoji s náušnicami a náramkami, ktorá ku mne prehovárala a cítila som sa s ňou byť spojená. Mária Magdaléna. Potešila som sa, že som našla ďalšie vydarené a súčasné umelecké dielo s touto tématikou.

Autorom týchto nádherných sôch je Bruce Wolfe

Pohľad na sochy, ktoré patria k sebe, pohľad na Ješua ako podáva z výšky ruku Márie Magdaléne, ktorá kľačí v "ponížení" vo mne vyvolal silné a nepríjmené pocity. Môžeme sa dohadovať, že to tak historicky nebolo a bolo to inak... Ja neviem ako to bolo. Mne teraz stačí, čo toto umelecké dielo vo mne vyvolalo a ako mi môže pomôcť na ceste k liečeniu mojej zranenej ženskosti.

Najprv som pocítila i hnev, že Ona je v ponížení a vzhliada k nemu a On sa na ňu díva z výšky. Avšak môžeme tu vidieť i príbeh ženy, ktorá vie kým je, ale svet ju odmieta a pohŕda ňou. Je zatratená svetom a ľuďmi naokolo. Avšak tým sa nič pre ňu nemení. Je stále krásna a plná svojej esencie, stále má svoj grál - nádoba v ruke - stále má svoje šperky, ktoré ju spájajú s jej ženskosťou.

Ona vie kým je a je veľmi prekvapená, že to vie i On. To ešte nezažila, aby ju muž videl týmto spôsobom a chcel, aby stála seberovne po jeho boku. Dvíha ju nie preto, že je nižšie ako On, ale preto, že patria vedľa seba. A On to vie. Vedel to, i keď sa ho celý svet snažil presvedčiť, že táto žena nie je hodná lásky a je zatratená. Že je zlá a plná hriechu, špiny a beznádeje. On vie, že Ona je jeho nádej na budúcnosť.

Každá žena túži mať po svojom boku muža, ktorý sa na ňu bude dívať týmto spôsobom. Muža, ktorý sa nedá oklamať okolitým svetom a bude sa vedieť na ňu dívať tak, že ju uvidí celú. Bude pri nej stáť tak, že i tisíce posmešných a nenávistných pohľadov jej neskrivia ani chĺpok na tele. Bude ju chrániť a milovať tak, že večnosť je krátka na vyjadrenie sily tejto lásky. Lásky, ktorá však začína v ženinom srdci, pretože iba svetlo jej srdca mu ukáže cestu k nej.

Ona je tak prekvapená, že ju našiel. Už v to nedúfala. On nás však vždy nájde, ak otvoríme svoje srdce láske a staneme sa ňou.

Díva sa na mňa

Díva sa na mňa z výšky, ale tak akoby som bola ja tá, ktorá stojí vysoko

Moja nádoba preteká tak ako moje srdce

Vôňa mojej otvorenosti ho ku mne priviedla

Som v ponížení pred svetom, ale v povýšení vo svojej duši a v jeho očiach

On ma vidí

On vidí i to, čo skrývam sama pred sebou

Chce ma zdvihnúť nie preto, že som menej ako on a svet naokolo, ale preto že som mu seberovná

Som kráľovná a on kráľ

Sme kráľovský pár, ktorý ukazuje cestu otvoreným srdciam

Nech žije Kráľ a Kráľovná

Amen