Liečenie srdca s Lady Nadou

16.06.2018

Lady Nada je považovaná za jednu z nanebovzatých majstrov. Spája sa s tiež s Máriou Magdalénou, milujúcim ženským srdcom, životom v pozemskom tele v láske a radosti. Často je vnímaná ako partnerka Ježiša Krista, s ktorým pôsobí vo vyšších rovinách bytia.

Ja ju vnímam ako silu lásky vibrácie ružového lúča. Pre mňa je vyjadrením bezpodmienečnej lásky v podobe ženského archetypu alebo ženskej vibrácie lásky. Je to veľká Sila, ktorá je silná práve preto, že je najnežnejšia zo všetkých síl. Pre mňa je niečo ako personifikácia jednej zo síl Veľkej bohyne, vnímam ju podobne ako Pannu Máriu, ktorá je tiež súčasťou ženského lúča lásky, ženskej podoby lásky.

Nejedná sa o osobu, ale o silu lásky, ktorá má kvalitu ružovej vibrácie svetla.

Keďže vo svojom živote pracujem s vibráciou ružového svetla od začiatku mojej duchovnej cesty, je to pre mňa veľmi blízka, ak nie najbližšia sila lásky, s ktorou pracujem, od ktorej sa učím a ku ktorej sa stále vraciam.

Rozjímala som pri oltári alebo lepšie povedané na svojom obľúbenom meditatívnom a modlitebnom mieste, ktoré som venovala práve silám lásky ružového svetla. Cítila som, že potrebujem prečistiť svoje srdce, ktoré je stále zvierané strachom a nepúšťa ma dopredu vo veciach, ktoré chcem zmeniť.

Nechala som sa viesť víziou, ktorá ku mne prišla. Za mojim chrbtom stála láskavá bohyňa, uvedomila som si, že je to Lady Nada. Bola som vedená k tomu, aby som pokojne dýchala a zameriavala sa pri tom na srdce. Ucítila som ako od zadu preniká jej ruka mojou srdcovou čakrou a vystupuje z môjho tela uprostred môjho hrudníka a pokračuje ďalej asi 50 cm predo mňa. Cítila som to ako úľavu. Bolo mi povedané, že mám pracovať s touto predstavou ako s liečivou vizualizáciou a tak rozpúšťať vo svojom srdci strach. Cítila som ako sa jej ruka prenikaním cez môj hrudník otvára a uvoľňuje, ako zovrie pevne všetko, čo ma desí a vypúšťa to von cez uvoľnenie ruky. Zladenie dychu s týmto cvičením je veľmi dôležité.

Pri tomto liečení som pocítila prepojenie srdca a yoni. Dokonca som pocítila ľahké vzrušenie a zároveň bytostné prepojenie týchto dvoch častí tela. O tom sa síce často píše a hovorí, ale prežiť to je niečo iné. Väčšinou majú ženy následkom citových zranení toto spojenie pretrhnuté.

Ďalej mi bolo povedané, že jej ruka vystupujúca cez môj hrudník ukáže zdravé hranice tým, ktorí ich prekračujú a zastaví prípadné útoky. Rovnako som si uvedomila, že zovretie a nervozita na úrovni srdcovej čakry ma oberá o možnosť prijať lásku a pomoc, keď ju práve potrebujem.

Cítim, že potrebujem svoje srdce odovzdať nekonečnej láske. Stres a napätie sa u mňa prejavuje krátkymi zmenami rytmu srdca už od puberty. Vtedy mám pocit, že sa srdce na chvíľu akoby začne triasť a prináša to miernu slabosť. Ako dieťa som mala šelest, ale nebolo to nič vážne. Ružová vibrácia lásky je ako stvorená na liečenie srdca a práve v tej je ponorená i Lady Nada, ktorej sila mi prišla v tej správnej chvíli na pomoc.

Môžete sa rovnako ako ja nechať liečiť cez túto vizualizáciu rukou a ružovou vibráciou Lady Nady, sily bezpodmienečnej lásky a ružového svetla, ktoré rozpúšťa všetko strach a agresiu.

splnový oltár z 9. marca 2020