Nenamýšľaj si... všetci muži sú rovnakí! Vážne?

31.12.2018

Alebo čomu a komu sa vyhnúť, keď chceme stretnúť toho pravého

Toto ma vie vždy vytočiť, keď ma chce silou mocou niekto presvedčiť, že všetci muži sú rovnakí. Iste, mám svoje opakované skúsenosti, ktoré by ma mohli tiež viesť k tomuto záveru. Ale úprimne, nie je tento problém spôsobený práve tým, že my sami sa v živote nehýbeme a nemeníme a tým pádom stretávame stále tých istých ľudí?

Jedna moja blízka príbuzná je celá vytočená, keď jej náhodou oponujem v tomto smere. Vlastne to začne vždy nevinne. Niečo pekné o vzťahoch poznamenám a ona ma až podozrivo nahnevane schladí, že nech si nemyslím bohviečo... všetci muži sú rovnakí! Všetci sú sebci a ...

Vždy ma na tom zaráža ako ju dokáže nahnevať, že mám iný, pozitívny názor na mužov a i keď môj milostný život nebol žiadna ružová záhrada. Napadlo ma, že ona by jednoducho nezniesla moje skutočné šťastie. Nie, že by mi ho vedome nepriala, ale niečo hlboko v nej ju brzdí skutočne otvoriť srdce. Najskôr jej vlastné staré zranenia a jej vlastná ignorácia sama voči sebe, pretože inak si to vysvetliť neviem. Vnímam ju, že je vo vnútri  veľmi tvrdá, zatrpknutá až krutá, i keď ona by niečo také poprela. Ale to je už jej príbeh...

Prečo o tom hovorím?

Sú ľudia, ktorí i keď sú naši blízki, nie sú pripravení na naše pravdivé zdieľanie a už vôbec nie sú ochotní vnímať našu novú perspektívu, ktorá by nás mohla priviesť k novým pozitívnym životným skúsenostiam. Preto je dobré jednoducho o určitých veciach mlčať až robiť "tajnosti", pretože to dobré a krásne, čo v živote zažívame, je treba si chrániť. Nech sú to čo i len naše pozitívne myšlienky, lebo tam všetko začína. Treba si chrániť i svoj súkromný život a pokojne tajiť to, čo by druhí pre svoju vlastnú zatrpknutosť ťažko trávili. Po čase to zistia, to je jasné, ale nemá význam im predčasne otvárať dvere tam, kde by iba pľuli pekelný oheň :)

Stále si vážne myslíte, že všetci muži sú rovnakí???

A čo potom ženy. I tie sú všetky rovnaké? Ste rovnaká ako všetky ostatné ženy? Ste kópia a harpia v jednom?

Alebo ak by ste boli muž, akú ženu by ste si pre seba vybrali? Sú vo vašom okolí také ženy, ktoré podľa vás skutočne stoja za to? A najdôležitejšia otázka - vybrali by ste si ako muž samu seba????? ak áno, máte vyhraté, ste na dobrej ceste!!!

Nie sú gule ako gule, niektoré sú vianočné!