Očista sebavnímania a programov snahy zapáčiť sa

23.11.2019

Popis skúsenosti s očistným obradom

Uvedomila som si, že sa musím vedome očistiť od nánosov snahy zapáčiť sa druhým a od týchto programov, ktoré mi automaticky naskakujú, keď stretnem nejakého zaujímavého muža. Ide o to, že my ženy mám v sebe chronicky zarytý kód - musia ma mať radi - a najlepšie všetci. Inak nie som dobrá a hodná lásky. Musím im vyhovieť, inak zomriem sama a bez lásky.

Najhoršie je, ak sa to deje vo vzťahu k mužom. Ženy sa nevedome dostávajú do pozície slúžky, obdivovateľky, ctiteľky, dobrého dievčatka, poslušnej dcéry...

Očista sebavnímania má slúžiť na to, aby sme v prvom rade vnímali samé seba a to ako na nás druhí pôsobia a nezameriavali našu pozornosť na to ako pôsobíme na druhých ľudí my samé. Je dôležité cítiť ako sa cítim v prítomnosti druhého človeka. Väčšina žien zvolí najprv strach, že nebudú pre druhú osobu dosť dobré a potlačia svoje pocity ohľadom toho ako sa skutočne s druhou osobou cítia a nechajú sa ľahko oklamať vzhľadom, rečami či vonkajším prejavom.

Ako sa cítiš a ako môžeš žiť svoju pravú esenciu s týmto človekom???

Preto som sa rozhodla si urobiť očistu ohňom

V záhrade som si zapálila malé ohnisko plné dreveného odpadu zo záhrady a prilievala som do ohňa rastlinný olej zmiešaný s mätovou esenciou. Pozor, jedná sa o horľaviny a oheň po nich veľmi vzbĺkne. Obradnou dýkou som snímala zo svojho aurického obalu programy snahy zapáčiť sa a hádzala som ich do ohňa. Dýku som po každé očistila nad plameňom. Ak pridáme do ohňa esenciálny olej alebo sušené byliny ako šalvia, ktoré sú plné esencie, vzniká biely dym a veľmi to dymí. Tento dym je očistný a môžeme sa mu postaviť do cesty ako ho rozfukuje vietor. Tak som i učinila.

Tento záznam píšem tesne po obrade a cítim, že to musím nechať usadiť sa. Dnes chcem ešte robiť nové zápisy do môjho aurického poľa avšak to bude už iný obrad a vo vnútri.

Zažila som oheň v srdci

Ako som stála pri ohnisku a dívala sa na konci obradu do ohňa, ucítila som spojenie medzi mnou a ohňom v ohnisku. Presnejšie ucítila som ako oheň, ktorý horí v ohnisku je zároveň oheň, ktorý horí v mojom srdci. A ako dýcham, rozdúchavam oheň v ohnisku i vo svojom srdci. Teraz mi v srdci ostalo napojenie sa na oheň srdca, ale je iba na mne, aby som toto spojenie vedome udržiavala. Ale dvere sa otvorili a ako to využijem, je iba na mne.