Recenzia Ginger Organic dámske hygienické potreby

04.09.2018

Toto nie je sponzorovaný článok

Túto značku som objavila v dm. Presvedčila ma, pretože:

  • organická bavlna
  • žiadne chemikálie a žiadne parfémy
  • bio fólie
  • biologicky rozložiteľné

Priznám sa, že som bola zvedavá a trochu skeptická, aké budú tieto super bio vložky fungovať. I keď používam iba prírodné vložky alebo látkové, táto dánska značka ma svojimi bio certifikátkmi a štandardami prekvapila, toto som vždy hľadala a ani som neverila, že niečo také exituje. A predsa áno, od roku 2015.

V eshop dm som si kúpila denné vložky s krídelkami, ultra tenké. A som nadšená. Zatiaľ najlepšie vložky, aké som kedy mala. Ako vidíte na obrázku dole, na intímke, povrch je jemne vrúbkovaný a je i na menštruačných vložkách. Vložka sa dokonale prispôsobí a nekrčí sa, netlačí a povrch je z organickej bavlny, ktorá je veľmi jemná a prijímená na pokožku. Dĺžka a hrúbka dennej vložky je optimálna a absorpčná schopnosť tiež. Za mňa veľké + pre túto značku a jej produkty.

Cena pri tejto kvalite je vyššia, ale stojí to za to. Ginger Organic ponúkajú i tampóny a viaceré druhy menštruačných vložiek.

Intímky sú tiež s vrubkovaným povrchom pre väčšie pohodlie