Recenzia knihy - Prebudenie kniha 1.

15.01.2020

Po dlhých rokoch na duchovnej ceste, je to už od rannej puberty, som prečítala veľké množstvo duchovných, ezoterických a sebarozvojových kníh. Posledné roky takmer vôbec nečítam duchovné a ezoterické knihy, ktoré mi mnohé pripadajú už iba ako opakujúci sa balast.

Kniha Prebudenie ma však opakovane priťahovala a nakoniec som poslúchla volanie a tesne pred štedrým večerom som si ju objednala. Vedela som, že si na ňu chvíľu počkám, pretože boli sviatky a pani Andrea bola potom na dovolenke, ale nakoniec prišla 10. januára 2020, kedy bol silný spln v spojení s polotieňovým zatmením Mesiaca.

Kniha ma liečila už len tým, že bola. Jej obálka, obraz ženy vstupujúcej do multidimenzionálnej brány so mnou silne pracoval ešte predtým, než som knihu mala doma.

Krásna obálka knihy, pôvodne obraz, ktorý vlastní autorka knihy, namaľovala Darina Alvinea Hriňová. Dole na obrázku vidíte zadnú stránku knihy, ktorú som odfotila s kryštálom.

Kniha je príbehom autorky, pôvodne biznismanky, o tom ako nasledovala hlas srdca a vydala sa na duchovnú cestu i cez mnohé vnútorné i vonkajšie prekážky. Autorka opisuje svoj príbeh života, lásky, rozvody, pády i vzlety, stretnutie s partnerom duše i vážne problémy s dospievajúcou dcérou.

V knihe sú celé state, ktoré písal manžel autorky, Radovan, z pohľadu muža a z pohľadu svojho prežívania.

Kniha je veľmi zhustená a plná informácií a zážitkov, ktoré prichádzali ku autorke na jej duchovnej ceste. Čítanie je to veľmi intenzívne, opisujúce mnohé vízie, pocity, liečenie a očistné procesy, mystické zážitky a uvedomenia.

Väčšina knihy opisuje putovanie manželov na rôzne posvätné miesta Zeme a ich zážitky tam. Rovnako výzvy, ktorými tam prechádzali a vízie a dary, ktoré tam získali.

Najviac sa mi na knihe páči, že dáva duchovnú iskru a vieru, že sa to dá, že sa to deje a že je to možné, ak sa rozhodneme kráčať cestou pravdy samých k sebe.

Rovnako ma očarilo, že kniha je silne ovplyvnená partnerským spojením autorky a jej manžela. Ich cesty sú silne prepojené, neoddeliteľné a vzájomne sa podporujúce ako to býva u partnerov duše. V tom je pre mňa kniha veľkou inšpiráciou, pretože viem, že i tu na Slovensku, pár kilometrov od môjho bydliska, žije niekto, kto sa skutočne vydal na cestu láskyplného prepojenia mužsko-ženských energií vo vzťahu.

Andrea a Radovan, ďakujem Vám za inšpiráciu a nádej, ktorú mi Vaša kniha priniesla!

P.S.: táto kniha bola prvá, ďalšie bude autorka písať postupne, pretože cesta pokračuje...