Sebaliečenie s Ho´oponopono

10.03.2018

Havajská liečivá metóda na uzdravenie a vyladenie vzťahov do pôvodného rytmu a harmónie je pomerne známa. Najkrajšia a najsilnejšia však je, ak začneme u seba. Ak začneme liečiť seba cez prepáčenie sebe, odpustenie sebe, lásku k sebe a poďakovanie sa sebe.

Ho´oponopono ma oslobodilo v čase, kedy som už bola pripravená. Keď som sa rozhodla napriek všetkému milovať samu seba. Nevedela som, čo bude nasledovať ďalej v mojom živote, ale o to nešlo. Potrebovala som si dať tú lásku, ktorú mi kedysi ani teraz nedávali iní a ja som si tak mylne vytvorila predstavu, že ma i život, vesmír a to božské nemá rado.

Malá knižôčka od Ulrich Emil Duprée - Ho´oponopono - Havajský rituál odpuštení, mi pristála v rukách v čase, kedy som to práve najviac potrebovala a zároveň som bola pripravená. O Ho´oponopono som už počula dávno predtým, ale... ale až teraz sa to naplnilo a zalialo ma to celú ako havajský vodopád lásky.

V ten deň, kedy som si túto knižku kúpila, som bola v meste na bežnom potravinovom nákupe a čakala som v obchode v dlhokánskom rade. Sama od seba ku mne prišla vizualizácia ako stojím pod obrovským vodopádom až bielej vody, ktorá sa rýchlosťou valila z výšok. Predstavovala som si samu seba ako stojím pod touto vodou, ktorá ma očisťuje, vyživuje a zároveň chráni. V ten deň som dostala práve menštruáciu a napriek tomu som sa cítila vnútorne tak silná. Väčšinou som na začiatku krvácania veľmi citlivá na vonkajšie podnety a impulzy komerčného sveta. Ale teraz to tak nebolo. Krátko predtým som sa totiž rozhodla, že sa budem milovať napriek minulosti i prítomnosti a doprajem svojmu najväčšiemu zraneniu veľkú láskyplnú pozornosť. Už nebol čas čakať, tam vonku nikto a nič nebolo, čo by mi pomohlo. Iba moja vlastná sebaláska. Tak som sa k nej konečne obrátila tvárou. Jednoducho som si v duchu počas dňa opakovala - milujem ťa.

Nakoniec po nákupoch som šla do kníhkupectva, kde ma zaujala táto malá knižôčka o havajskom liečení plná krásnych obrázkov. Cítila som, že je to akési zapečatenie procesu, ktorým práve prechádzam a pomôcka na vedomejšie uchopenie toho, čím prechádzam. Dala som na pocit a neľutujem.

4 čarovné modlitby havajského liečenia seba, vzťahov a spoločenstiev:

Ospravedlňujem sa / Prepáč mi

Prosím odpusť mi

Milujem ťa

Ďakujem ti