Spojenie s otcom našej duše

15.02.2020

Mnohí z nás majú problematický vzťah so svojím otcom. V podvedomí často skrývame pokryvené modely otca či matky a zároveň mužkosti a ženskosti. Pod pojomom "otec našej duše" myslím energiu života - vesmíru, ktorá je mužská a ktorá nás presahuje a z ktorej sme vzišli ako jej deti. Rovnako tak existuje ženská energia a energia matky. Sú to naše vnútorné archetypy, ktoré môžu mať pre nás rôznu podobu, záleží od toho, čím sme si v živote prešli a zároveň môžu mať podobu dokonalej rodičovskej lásky, ak s danou energiou podvedomia pracujeme, čistíme ju a liečime od nánosov a hľadáme pravý prameň lásky v nás.

I ja som sa potrebovala spojiť so skutočnou láskou otca, s takou, akú som nikdy nezažila. S objatím lásky a ochrany prvého muža v mojom živote. Môj biologický otec nie je otcom, o ktorého by sa dalo oprieť a ktorý by ma vedel ochrániť. Preto som sa rozhodla napojiť na hlbšie vrstvy vo mne, v mojom podvedomí a v duši a stretnúť sa s čistým zdrojom zdravej otcovskej energie.

Podobný proces opisujem i v článku Vesmírni rodičia

Mala som víziu staršieho muža, indiána, náčelníka severoamerického kmeňa. Bol hrdý, vysoký a štíhly. Vyžaroval bledomodré svetlo a zveril mi i svoje meno. Mal jemné a pevné objatie a ukázal mi, že veľa problémov, ktoré v živote mám, sú z toho, že ich chcem riešiť. Ja ako žena nemám veci riešiť, ale mám ich plne prežívať a cítiť. On tu je pre mňa, aby som sa mohla skryť v jeho náručí a byť tou, ktorou som a byť pri tom chránená.

Táto vízia otca bola iná ako v článku Vesmírni rodičia, ktorý som písala dávnejšie, pretože vnútorný svet sa nám ukazuje vždy v takej podobe, ktorá je pre nás v danej chvíli najlepšia.

Tento spôsob vnútornej komunikácie s podvedomím môže využiť každý, stačí sa stíšiť a nechať k sebe prichádzať vnútorné obrazy.

Prišlo ku mne posolstvo od otca, ktorým sa môžem vždy spojiť s bezpodmienečnou otcovskou lásku:

"V mojom objatí drahá dcéra môžeš pustiť všetky rieky tvojich pocitov dolu údolím a vyliať sa do samotnej hĺbky duše.

Ja ťa budem pri tom objímať a chrániť, pretože to je moja úloha, úloha otca.

Vylej sa už konečne dcéra moja, vylej všetko, čo nosíš v sebe, ja mám silné ramená, podržím ťa, aby si sa nestratila v mori sĺz.

Ja ťa nikdy neopustím drahá dcéra, som predsa tvoj otec."