Tajomstvo nášho vnútorného Diamantu

07.11.2018

- Recenzia knihy The Diamond Self Secret - Diana Kirschner -

Túto eknihu ako to už býva, som objavila náhodou a som vďačná za túto náhodu, ktorá vdýchla do môjho života novú vlnu sebalásky a oprášila vo mne dary a postupy, ktoré som už dlho nepoužívala a predsa sú také účinné.

Niekedy naprieč životom a jeho ťažkosťami, zabudneme na to staré dobré, čo nám pomohlo a zabudneme veriť, že to existuje i v prítomnosti, len je to možno v trochu inom obale, pretože princíp sebalásky je nadčasový.

Cítim akoby som sa vrátila do čias, keď som mala 13 rokov a prvýkrát som čítala knihu z oblasti sebarozvoja od Luis Hay - Miluj svoj život. Bolo to koncom 90tych rokov a táto kniha naštartovala môj vedomý život.

A niečo podobné teraz cítim pri tejto knihe. Reštart mojich možností a síl a hlavne sebalásky na úplne inej úrovni.

Táto kniha je veľmi jednoduchá obsahom, čitateľná a praktická, plná cvičení, príkladov i ľudského vtipu. Nič zložité, ale predsa účinné.

Eknihu som zakúpila za necelých 5 dolárov na Amazone. Tu