Tajomstvo ženského ochlpenia

10.11.2020

Ženské ochlpenie je v dnešnej dobe považované za nechutné a nečisté. Táto prirodzená súčasť tela ženy je označená ako neestetická a špinavá. Moderná emancipovaná žena má zvyčajne tak hlboko zdeformovanú psychiku, že je odrezaná od pocitov svojej duše a tela. A následne deformuje i svoje telo. A tu niekde sa zastaví vývoj duše ženy. Jej skutočný vývoj do zrelosti. Zjednodušene povedané, čím je žena prirodzenejšia, tým je celistvejšia a zrelšia a naopak. Čím viac žena deformuje svoje telo, tým viac je zranená a nezrelá. (Foto hore, modelka Emily Ratajkowski instagram @emrata)

Ženské ochlpenie:

  • zvyšuje citlivosť tela na vonkajšie podnety
  • prehlbuje prežívanie pocitov tela i emócií
  • napomáha k prežívaniu celotelového orgazmu a slasti tela
  • zvyšuje schopnosť predvídať a byť napojená na okolité vibrácie
  • obzvlášť v dnešnej dobe je znakom samostatne mysliacej dôstojnej ženy
  • nie, nie je nehygienické, to by sme nemohli mať ani vlasy, ktoré máme takmer neustále odhalené, čo je však skutočne nehygienické, je promiskuitné správanie, darmo je žena vyholená, keď je špinavá hlboko vo svojom lone, ochlpenie chráni vstup do lona, vyholená žena si neváži svoje telo a len veľmi ťažko si bude samu seba vážiť i v sexualite, kde bude mať tendenciu sa prispôsobovať partnerovi bez skutočného poznania vlastného tela a slasti

Holenie:

  • orezáva ochranné vonkajšie vrstvy ženského tela, energetické i fyzické
  • je niečo ako kastrácia ženského tela, keďže ochlpenie je prejavom života a sexuality
  • je sebapoškodzovanie za účelom vyhovieť druhým
  • pedofili a muži, ktorí sa boja zrelej ženskej sexuality, pretože sami nie sú dosť zrelí, milujú vyholené ženské telo

Svoju posvätné lono som si nikdy neholila. Kedysi iba do plaviek, ale nikdy som nemala vyholené lono úplne. Vždy mi to pripadalo zvrátené a sebadeštruktívne. V roku 2008 som sa prestala holiť úplne. Prechádzala som mnohými vnútornými zmenami, ktoré vyvolali i zmenu môjho šatníka a celkového imidžu. Následne som začala veľmi intenzívne vnímať to pokrivenie psychiky v spoločnosti vo vzťahu k ženskému ochlpeniu.

Krátko pred týmito zmenami som prešla zaujímavou skúsenosťou s prírodným vibračným liekom vyrobeným zo sedmokrásky. Vyvolal u mňa potrebu si nechať narásť chĺpky na nohách a v podpazuší, ktoré som si vtedy holila. Môj pohľad na moje telo bol zrazu úplne iný a ja som cítila, že mi chýbajú chĺpky ku pocitu celistvej dokonalosti môjho tela. Sedmokráska mi zrejme ukázala tú jednu z krás, o ktorú som sa dobrovoľne oberala.

Bellis perennis v našej záhrade

Moje krásne nohy užívajúce si letného slnka na terase. Mám výraznejšie ochlpenie i na stehnách a najmä na vnútornej strane stehien, čo tu nie je vidieť. V minulosti mi táto oblasť tela trpela pri holení najviac. Citlivá pokožka na stehnách bola holením vždy najviac postihnutá. Dnes svoje nohy ctím v ich plnej kráse.

Ako riešim plavky, krátke rukávy a sukne...

Na kúpaliská som nikdy nechodila, nepovažujem to ani za zdraviu prospešné pre ženy, rovnako ako rôzne slakovodné jazerá. Morská voda je fain, ale ja radšej trávim čas v našich lesoch ako pri mori. Opaľovanie a plávanie ma nebaví. A nie, neholila by som sa kvôli kúpaniu v mori. Práve naopak, tešila by som sa, ako sa vrhnem v celej svojej kráse do vĺn, z ktorých bola zrodená i bohyňa Afrodita.

V lete nosím i šaty bez rukávov a hotovo.

Mám iba dlhé šaty alebo sukne, pretože moje telo začalo v tom istom roku ako som sa prestala holiť, odmietať nohavice. A to takým spôsobom, že som nemala na výber. Začala som mať bolesti brucha a mdloby. V dlhých šatách sa cítim nesmierne žensky a silne. Chôdza a každý pohyb v dlhých šatách či v dlhej sukni je vznešeným plynutím po rieke života. Takže otázku krátkych sukní či nohavíc som vôbec nemusela riešiť. Prestala som sa holiť a telo povedalo nie oblečeniu, ktoré nepodporuje a nechráni ženskosť. Už je to viac ako 12 rokov iba v dlhých šatách a sukniach.

Rada by som vám predstavila Esther, ktorá podedila po svojich predkyniach výrazné ochlpenie na hrudi i bruchu. Najprv sa tým trápila a neustále podstupovala rôzne procedúry v salónoch "krásy", až ju to úplne unavilo. Prestala s tým a učí sa byť vo svojej pravej podobe a to s gráciou.

instagram queen_esie

Ďalší zaujímavý instagramový účet je @januhairy a samozrejme naša známa slovenská propagátorka ženského ochlpenia @alexwortex69, foto dole

V tomto článku som sa nevenovala všetkých typom ženského ochlpenia na rôznych častiach tela, pretože posolstvo sebalásky je v každom prípade rovnaké.

Naučiť sa prijímať svoje telo v jeho skutočnej prirodzenosti je najväčšia výzva pre dnešné ženy. Nie tituly, kariérne postupy, muži a drahé veci z nás robia skutočnú ženu, ale naša ochota byť skutočnou ženou so všetkými darmi, ktoré sme od života dostali, z nás robia tú naozaj skutočnú ženu.

ja a moje najdlhšie chlpy na tele