Ten pravý bude chrániť tvoju čistotu

09.02.2021

V súvislosti s návratom Bielej Luny v mojom horoskope mi prišli nové vhľady a nové poznania, na ktoré dozrel vo mne čas.

Uvedomila som si, že ďalším veľmi podstatným znakom toho pravého muža je jeho schopnosť chrániť moju čistotu, cudnosť a dôstojnosť.

obrázok hore instagram @grinkovictoria

Čo to presne znamená?

Ten pravý bude ctiť moju čistotu sexuality a bude rád, že som opatrná a vyčkávam, až sa náš vzťah stane natoľko vážnym záväzkom, že bude pre mňa bezpečné sa otvoriť intimite.

Milujem intimitu, tantru a zmyselnosť a práve preto si neuveriteľne ctím svoju čistotu. Ctím si svoje telo ako chrám a chcem, aby muž po mojom boku chránil tento chrám.

Mužská vernosť mi zabezpečuje tú najväčšiu ochranu a zároveň i zdravie môjho ženského tela. Podvádzanie často vedie ku ženským gynekologickým ťažkostiam a takúto zradu je možné prijať len veľmi ťažko. Dôstojná žena však jasne hovorí s mužom o tom, čo to pre ňu znamená. A že zrada jej čistoty ju ohrozuje nielen na duši, ale i na tele.

Je dôležité vysvetliť partnerovi, že ak sa stane nevera, je to zrada, ale ak žije intímne s dvoma ženami súčasne, je to dvojitá zrada a veľmi to ohrozuje najmä podvádzanú ženu. Tak sa v žene miešajú dve odlišné energie a stáva sa vnútorne rozhádzanou, disharmonickou, doslova je zašpinená energeticky i telesne.

Ten pravý partner do života pochopí túto problematiku, ale iba ak je so ženou, ktorá je naozaj dôstojná. I ženy podvádzajú a často nie sú vôbec dôstojné. Ale tento článok a blog nie je pre takéto ženy. Píšem pre tie, ktoré sú na ceste skutočnej ženskej dôstojnosti.

Muži veľmi dobre chápu tému zrady a ak je žena naozaj dôstojná a čistá a je naozaj úprimná počas celého vzťahu, muži si vedia uvedomiť dôsledky svojho konania. Dôstojná žena priťahuje vždy zrelších, ak nie veľmi zrelých partnerov. Ak žena nežije svoju dôstojnosť, nectí si ani svoju čistotu a nebude ju ctiť ani jej partner.

Áno, ten pravý muž bude hrdý na to, že som čistá a že môže svojim konaním chrániť moju čistotu. Na začiatku vzťahu trpezlivosťou a galantnosťou a neskôr hlbokou vernosťou tela i duše voči mne. Budem jeho veľkým životným víťazstvom, pokladom a darom zároveň. Takýto muž bude deliť ženy na dôstojné a nedôstojné. A tie nedôstojné mu budú pripadať až odpudivé. To sa však nestane zo dňa na deň. Takýto muž sa zrodí až vtedy, až stretne skutočne dôstojnú ženu, ktorá žije a ctí svoju čistotu. Je to na nás na ženách, čo v mužoch podporíme a čo zadusíme. Naša moc a zodpovednosť je veľká.

"Muž je najšťastnejší, keď môže chrániť najdôstojnejšiu ženu svojho života"

Vždy som hovorila, že ženská cudnosť a dôstojnosť môžu zachrániť celú našu spoločnosť, pretože cudná a dôstojná žena nepristúpi na žiadne hry reklamy, marketingu a neekologického konzumu a je vždy úprimná ku mužom vo svojom živote.

na fotke @nchk.sv