Totem nášho vnútorného muža a partnera duše

02.01.2021

Prišlo to ku mne nečakane ako súčasť liečenia. Liečenia mojich hlbokých zranení, ktoré si stále hľadajú cestu ku svetlu liečenia. Bolo to vnuknutie a bolo to také prirodzené. Jednoducho som si vyložila karty na to, aký zvierací totem dokonale predstavuje muža, teda mužské energie, ktoré sú pre mňa tie pravé. Vzala som si totemové vykladacie karty, Spirit Song Tarot a pri miešaní mi vypadla karta. Bolo tam zviera, ktoré som mala vo vízii pár dní predtým. Bola to vízia počas denného snenia a premýšľania a to zviera sa mi tam samé zatúlalo. Vtedy som ešte presne nevedela prečo, ale boli to predstavy týkajúce sa vzťahov a vzťahovania sa k mužskej polarite.

Okamžite som pocítila spojenie srdcom a cítila som ako veľmi mi energia tohto totemového zvieraťa dokonale zrkadlí takú mužskú energiu, po ktorej hlboko túžim a ktorú potrebujem zažívať. Nastalo prepojenie na úrovni môjho podvedomia a môjho vnútorného muža. Obrazu muža vo mne. Všetko do seba dokonale zapadlo.

Teraz viem oveľa lepšie precítiť, aký muž je pre mňa skutočne ten pravý. Ten, ktorý nesie vo svojej mužskej energii dary tohto totemu a pri ktorom sa cítim tak bezpečne ako pri tom totemovom zvierati. Dokonca to moje zviera uzatvára celoživotný partnerský zväzok a to sa mi tiež nesmierne páči.

Moje nové totemové zviera, v zmysle totemový mužský sprievodca, je úplne iné ako by som si myslela, že bude alebo môže byť. Je to zviera, ktoré som si okamžite zamilovala, i keď bolo pre mňa málo známe. A je to preto, že som pocítila, že tento totem sa vie dívať na moje najhlbšie zranenia, vie ich pochopiť a prijať bez toho, aby ma súdil, chcel meniť, či sa bál pozrieť na moju bolesť. No a tak sa chcem cítiť i pri tom pravom mužovi.

Spojenie s týmto totemovým zvieraťom je mostom ku tomu pravému. Pomáha mi to naladiť sa na tie správne mužské energie v priestore bezpečia čistoty zvieracej duše. O to ľahšie potom budem vedieť vycítiť a vidieť tieto kvality i vonku, medzi ľuďmi a budú znakom a vodítkom, aby som spoznala v dave ľudí toho pravého.

Neznamená to automaticky, že ten pravý musí mať toto zviera ako hlavný totem, ale určite bude voči mne prejavovať mužskú energiu, ktorá nesie kvality tohto totemu. Ďakujem múdrosti života, že mi pomáha ísť cestou liečenie a pravdy cez svoje čarovné synchronicity.

Zvieratá sú nádherné tvory, ktoré nám môžu dokonale zrkadliť náš vnútorný svet a odtiene našej duše a s veľkou láskou a súcitom byť s nami v našej prirodzenosti.