Tvorenie Afirmácií v ženskom princípe

29.10.2019

Ako tvoriť účinné afirmácie ako žena v súlade so ženským princípom

Ako tvoriť tie správne afirmácie, ktoré sú v súlade s našou ženskou podstatou? Odporúčam sa viac zamerať na slovo - Cítiť - ako na slovo - Som - pretože slovo som je silne statické a pevné ako mužský princíp. Ak ho potrebujeme použiť je to v poriadku, ale slovo cítiť je viac o tom, čo sa deje, čo plynie, o procese bytia o ženskom plynutí a prirodzenej citlivosti. Slovo cítiť je mäkké a poddajné, je hlboké a je živé, plné vírivých energií života. Pri slove Cítim nemusíme my ženy na nič tlačiť, ani sa stavať do pozície sily a tvrdosti ustáť to, pre čo sme sa rozhodli. Cítiť znamená byť ženou a cítiť znamená využívať svoje ženské energie naplno. A to je dôležité i pri tvorbe a používaní účinných afirmácií.

Uvádzam zopár príkladov ako inšpiráciu:

Afirmácie o partnerskom vzťahu

ako sa naladiť na toho pravého, ktorý nás čaká a spoznať, že je ten pravý cez tie správne pocity, ktoré máme - je dôležité vedieť ako sa chceme cítiť s tým pravým

  • Cítim sa pri ňom byť tou najkrajšou ženou na svete
  • Cítim sa pri ňom bezpečne
  • Cítim sa pri ňom milovaná
  • Cítim sa pri ňom uvoľnená
  • Cítim sa pri ňom vnímaná
  • Cítim sa pri ňom vypočutá
  • Cítim sa pri ňom žiadúca
  • Cítim pri ňom podporu a záujem o to, kto som, čo robím a čo mi robí dobre

Valentína a Sergej - ruská fotografka Irina Nedyalkova instagram @nedyalkovairina

Afirmácie o práci

  • Cítim sa byť ocenená za svoju prácu
  • Cítim pozitívny dopad mojej práce na svet
  • Cítim sa užitočne vo svojej práci
  • Cítim zmysel toho, čo robím
  • Cítim podporu a záujem ľudí o spoluprácu
  • Cítim sa byť milovaná zákazníkmi
  • Cítim, že je o mňa profesionálny záujem
  • Cítim sa byť vyhľadávaná zrelými a zaujímavými ľuďmi

Afirmácie o vzťahu s božským svetom

  • Cítim sa milovaná a podporovaná celým vesmírom
  • Cítim, že životu na mne záleží
  • Cítim vedenie a ochranu osudu/života/vesmíru
  • Cítim sa byť vedená správnym smerom
  • Cítim sa byť hýčkaná životom/osudom/vesmírom
  • Cítim sa byť v správnom čase na správnom mieste
  • Cítim sa byť v prúde života
  • Cítim ako môj život prirodzene a radostne plynie

A základná afirmácia, na ktorej všetko stojí:

Cítim sa zdravá a plná života