Vraj polarizujem spoločnosť

26.11.2022

Včera som bola v písomnom kontakte s jednou veľmi známou slovenskou celebritou. Cez instagram som sa jej spýtala, že kedy sa ospravedlní za propagovanie vax... a poslala som jej i link o dokumente o náhlych úmrtiach, ktorý zdieľal DK. Bola som slušná a vykala som a možno preto mi odpísala dlhú správu s úplne opačnými názormi na vax... potom som jej poslala link na vyjadrenie Marty Kubišovej, ktorá verejne zdieľa negatívne dôsledky vax na jej zdravie. Opäť mi táto slovenská, dnes už vygumovaná a arogantná celebrita odpísala dosť dlhú správu...

Zhrniem to asi tak. Už nie je cesty späť. Sú ľudia, ktorí nechcú skloniť hlavu a priznať si chybu. A je ich dosť. Časom sa to možno zmení, ale určite nie u všetkých. A toto drží všetku tú špinu pod kobercom. Títo ľudia, ktorí zápasia s vlastným egom umožňujú farmaceutickým firmám naďalej páchať zlo. Viem, že sú tu zákerné satanistické elity, ktoré to riadia, ale títo spiaci ľudia im to umožňujú. A nie je možné budovať budúcnosť s takýmito ľuďmi bok po boku, keď napomáhajú zlu.

Som rada, že som mala možnosť sa priamo kontaktovať s touto celebritou, lebo vidieť priamo do ich spôsobu zmýšľania a ich obrazu o živote a spoločnosti je niečo iné ako si to len domýšľať. Je to oveľa horšie ako sa to zdá. Najhoršie na tom je, že sa oháňajú pozitívnym myslením a harmóniou a nechcú vidieť špinu, ktorá tu je a ktorú je treba upratať. Chcú sa stále usmievať, sú ako scientologická sekta.

A táto celebrita, s ktorou som si písala, mi povedala, že zbytočne pomáham polarizovať už i tak rozdelenú spoločnosť. No áno, spoločnosť je viac ako rozdelená. Je rozbitá. Kvôli zločinom, ktoré sa tu dejú a kvôli ľuďom, ktorí tieto zločiny nechcú vidieť, pretože sa boja prebudiť. 

Budovanie novej a slobodnej spoločnosti a nového sveta môže nastať iba v komunite oddelenej čo najviac od systému. Zrno sa oddelilo od pliev. Možno sa pýtate, prečo som jej písala, prečo rýpem. Nedokážem mlčať a vždy budem upozorňovať na krivdu, ktorá je zjavná. Nie, nie som ten typ sladkej duchovnej ženy, ktorá nechce bojovať. A vždy si chcem veci sama overiť.

Treba si pamätať, kto stál na ktorej strane. Nesmieme zabudnúť, pretože základy nového sveta je možné budovať iba s naozaj čistými ľuďmi.