Vziať si späť svoju Silu

31.07.2018

Toto cvičenie je pre každého, kto chce byť v prítomnosti a byť tým, kým je bez záťaže minulosti a obáv z budúcnosti.

Beriem si späť svoju Silu!

To je základná myšlienka a afirmácia tohto cvičenia.

Vizualizácia - žlté svetlo v solar plexe je ako slnko a všetka naša sila, ktorá viazla v minulosti či v budúcnosti sa teraz vracia v podobe slnečných lúčov späť do nášho tela, do brucha, do solar plexu alebo tretej čakry.

Môžeme si ľahnúť a nechať prejsť celý proces tak dlho ako potrebujeme.

Nakoniec som bola vedená, si i napísať niekoľkokrát vetu

- Beriem si späť svoju Silu -

Celé toto cvičenie si môže každý prispôsobiť vlastným potrebám a svojmu intuitívnemu vedeniu.

Po tomto cvičení som šla do kúpeľne a najprv som rozsvietila svetlo a v tom puk žiarovka a vyhodila som poistky v polovici domu. O chvíľu som šla na toaletu a záchod stále tiekol a musela som ho opakovane splachovať, kým prestal tiecť.

Prekvapila ma sila tohto jednoduchého cvičenia, ale cítim, že je dôležité sa k nemu vracať, pretože stále nám kdesi uniká naša vlastná sila práve našou nepozornosťou a nesústredením sa na prítomný okamih a na vnímanie vlastného tela a pocitov.

Teraz je to v poriadku, teraz sme správne, teraz sme tam, kde máme byť.