Záznam z očistného obradu

08.03.2019

Dnes som robila očistný obrad, ktorý ma mal zbaviť starých nánosov v aure, v podvedomí, na úrovni astrálu a iných tiel, aby som mohla vykročiť do života po novom a aby ma nebrzdili moje staré bloky, rodová karma, poprípade prekliatia z minulých životov.

Najprv som sa zľahka omotala červenou bavlnkou, od ľavého zápästia cez hlavu, krk, trup, boky, nohy až po členky, čo predstavovalo zviazanie negatívnymi energiami minulosti. Potom som túto červenú bavlnku zo seba odmotávala na ostnatú halúzku od členkov až po ľavé zápästie. A počas toho som prosila o milosť prepustenia a očistenia sa od starej negativity. V miery a v zhode s vyšším celkom.

Nakoniec som halúzku s bavlnkou spálila v obradnom ohnisku spolu s voňavými usušenými šupkami z bio ovocia, z pomaranča, mandarínky a manga. A ako to už u mňa býva pri takýchto obradoch, prišlo ku mne čierne zviera spojené s elementom zeme. V minulosti to boli krtkovia, teraz prišla táto Májka, veľký čierny chrobák. O ktorom som sa po obrade dočítala, že je jedovatý a ak sa cíti ohrozený, vylučuje z nôh jed. No, našťastie sa mi nič nestalo a prišiel ma iba pozdraviť.