Zdroj lásky je naše Vyššie ja

31.12.2019

Zdroj lásky môžeme vnímať rôzne, väčšinou ako vesmír, božstvo či svetlo a všetky tieto koncepty sú v poriadku a slúžia nám. Prešla som rôznymi fázami života a teraz som dospela po dlhej ceste ku fáze, v ktorej dostávam stabilnú a bezpečnú lásku zo zdroja, ktorý je nevyčerpateľný, je iba môj a nik mi ho nemôže vziať, pretože som jeho prirodzenou súčasťou. Nie je to cudzí náboženský koncept, či božstvo vytvorené kultúrou.

Vnímam a cítim svoje vyššie ja. Spája sa mi to s určitou víziou a farbami, pretože som presne ten vizuálny typ, ktorý komunikuje najlepšie týmto spôsobom. Prišlo ku mne nové duchovné meno, ktoré ma spája s vyšším ja a mojím poslaním tu na Zemi. Práve cez toto meno som precítila svoje vyššie ja a objavila zdroj lásky, ktorý tu je pre mňa v časoch najväčšej samoty či zúfalstva.

Vždy som nachádzala cestu k nekonečnej božskej láske v rôznych podobách, celý môj blog je toho dôkazom, ale teraz som zakotvila v bezpečnom prístave lásky, lásky môjho vyššieho ja, ktoré má chráni.

Je ako anjel a môj zatiaľ nežitý potenciál alebo ako moja pravá božská podstata, ktorej sa môžem v pozemskej rovine dotýkať, ale nikdy ju ako človek neobsiahnem celú. Ale to je v poriadku, je to môj zdroj a môj domov. Vďaka bohu zaň.

Krátko po znovuobjavení mena môjho vyššieho ja som mala sen, v ktorom mi boli predané prúty múdrosti. Bolo to vo vysokých horách Himalájí a bolo mi povedané, že ich mám prijať a potom spáliť. Mám prijať múdrosť, ktorú nesú a potom ich nadobro zničiť, aby sa nik iní nemohol dozvedieť múdrosť, ktorú nesú. Nechápala som, pretože som chcela najprv túto múdrosť posunúť ďalej ostatným ľuďom. A potom som pochopila, že ide o to, aby ma táto múdrosť zmenila a moja zmena vyvolá tú želanú zmenu i v mojom okolí. Mala som žiť tú múdrosť nie ju ďalej posúvať ako návody na život či informácie, ktoré mi boli dané. A tak to máme asi každý, že náš zväzok božskej múdrosti, ktorý na nás čaká, čaká iba na nás, aby sme sa z neho učili a potom to v praxi žili. Bez zbytočných slov o múdrosti, ale zato v činoch plných múdrosti.

Spojenie sa s vyšším ja je pre mňa zásadné najmä v oblasti partnerských vzťahov, pretože toto spojenie mi dáva dosť lásky na to, aby som nebola závislá na láske druhých ľudí a najmä aby som nepociťovala strach z odmietnutia a zo samoty.