Žiť svoj najvyšší potenciál

02.08.2018

Žiť svoj najvyšší potenciál neznamená žiť akýsi kariérny život plný úspechov, je to niečo úplne iné, čo nie je možné vonkajšími okolnosťami zastaviť ani zničiť. Je to naše bytostné rozhodnutie byť svojim najvyšším potenciálom.

Celý život sme zmietaní túžbou druhým vyhovieť, učia nás sa prispôsobiť a byť socializovanými v prospech systému, nie v prospech našej duše. Nakoniec nadobudneme dojem, že iba ak máme súhlas druhých ľudí a ich pozornosť, sme tam, kde sme sa mali dostať a že to je ten úspech. Byť milovaní čo najväčším počtom ľudí a najlepšie i obdivovaní.

Okrem iného nás môžu zastaviť i výčitky svedomia za našu minulosť, pocit viny pre všetko možné i nemožné. Pocit viny nás často brzdí byť svojou najlepšou verziou. O pocite viny píšem i tu.

Je pravda, že máme slobodnú vôľu a preto máme za sebou i zlé i dobré skutky. Ak chceme žiť svoj najvyšší potenciál a naše minulé činy nás prenasledujú v podobe vnútorných výčitiek či dokonca vonkajších výčitiek, sú to veľké skúšky, ktoré nás majú naučiť o pokore voči rozmanitosti života i o pochopení skutkov druhých.

Čo pre mňa znamená žiť svoj najvyšší potenciál?

- pre mňa je to neustále udržiavanie si určitého pocitu zo seba samej a zo života, pocitu, ktorý som si zvolila ako vibráciu, s ktorou chcem žiť a pristupovať ku všetkému, čo ma postretne počas dňa (tento pocit sa nedá slovami opísať, ale každý sám za seba asi vie, ako by sa chcel cítiť v tom svojom najvyššom potenciáli lásky)

- tento pocit je vnútorný a stály, bez ohľadu na vonkajšie okolnosti, nesnaží sa manipulovať život, ale ladí ma do stavu a bytia, ktorým chcem byť

- tento pocit nás nikdy nevolá meniť druhých a zachraňovať svet, tento pocit nás robí tolerantnými a nevnucujúcimi sa

- pre mňa to znamená i cítiť sa krásne a zmyselne, i keď som podľa mnohých úplne out

- v tomto pocite sa môžeme slobodne a za všetkých okolností cítiť ako bohyne, kráľovné či božsky milované, áno milované božským svetom, i napriek tomu, čo sa deje v našom pozemskom živote

- pre mňa to znamená sa rozhodovať na základe večných hodnôt

- pre mňa to znamená neustále vracanie pozornosti k sebe a k svojmu vnútornému svetu, namiesto toho, aby som sa zaoberala tým, čo si o mne šuškajú druhí

- je to život v pravde a bez strachu z následkov pravdy

A preto to je taká veľká výzva