Ako si urobiť liečivú terapiu

30.08.2019

Dnes je bežné chodiť k terapeutom, radcom, veštcom, koučom..., ale nie vždy sa chceme rozprávať s niekým cudzím alebo sme jednoducho nenašli nikoho, kto by si získal našu dôveru. Alebo nemáme peniaze a možnosti ísť niekde na liečivé sedenie.

Môžeme si urobiť liečivú terapiu sami doma a s tými najpovolanejšími majstrami na liečenie. Môžeme ísť na liečenie priamo k anjelom, ku nanebovzatým majstrom, ku rôznym božstvám, ku zvieracím totemom alebo len nechať na seba pôsobiť určitú božskú vibráciu napr. farbu... Výber záleží od nášho systému viery.

Nájdeme si čas, miesto a necháme sa liečiť vyššími silami.

Najlepšie je, ak ležíme a nič nerobíme. Sme uvoľnení a pokojne dýchame. Čím väčšia uvoľnenosť a odovzdanosť, tým lepšie. Zväčša máme zavreté oči a môžu k nám prichádzať vízie a správy. Ale to nie je cieľom a ani by sme sa na to nemali sústrediť. Liečenie vyšších síl prebieha jemne a výsledky môžu byť viditeľné neskôr. Ale niekedy i hneď. Je to veľmi individuálne. V prípade chronickým ochorení je dobré opakovať terapie pravidelne a dodržiavať opakovanie. Po liečení si môžeme zapísať vhlady, ktoré k nám prišli alebo svoje pocity a nápady. Ale opäť pripomínam, že to nie je hlavný cieľ terapie. Takéto liečenie môžeme využiť pri rôznych bolestiach duše i tela či životných problémoch.

Ako si vybrať "terapeuta"?

Ako som už spomínala, ide o naše duchovné zameranie. Niekto má rád Pannu Máriu, Ježiša, niekto archanjelov či vesmírne bytosti, bohyne alebo verí v božské svetlo, svetlo lásky a to mu stačí. Každý to má inak a je dobré si vyberať pocitovo a intuitívne. Ak sme otvorení rôznym božským archetypom, môžeme si nechať poradiť od kariet. Na youtube sú videá s kartami archanjelov, nanebovzatých majstrov, totemov zvierat, stačí si nájsť také video, kde sa ukazuje celý balíček kariet, karta po karte a kliknúť kdekoľvek na časomiere videa a vybrať si náhodne jednu z kariet. Takéto videá bývajú označované ako oracle/tarot/angels...  cards review . Alebo si pozrieme videá, kde sa karty vykladajú a vyberieme si jednu z možností. Najjednoduchšie je mať vlastné vykladacie karty, ale nie vždy máme také, ktoré by boli v danej chvíli pre nás vhodné.

Moja skúsenosť

Keď som prvýkrát skúšala takéto liečenie, rozhodla som sa vybrať si kartu z videa o nanebovzatých majstroch. Vyšla mi tam karta Budhu. Budhu vnímam ako určitý typ vedomia, nie ako historickú postavu, pretože jeho príbeh a osobu až tak neuznávam. Ale typ vedomia a archetyp čistej mysle, ktorý prináša, to vnímam veľmi pozitívne.

Ľahla som si na posteľ, uvoľnila som sa a pokojne som dýchala. Vracala som sa pozornosťou sama k sebe a k tomu ako cítim svoje telo. V duchu som si opakovala - Nezasahujem do liečenia - to mi pomohlo sa vždy odpútať od rôznych myšlienok. Veľmi rýchlo začala ku mne prichádzať vízie a cítila som ako táto sila Budhu pracuje s mojou treťou čakrou a tiež s nohami. Priamo so šlapami, teda so spodkom nôh, kde sa dotýkame zeme.

Prišla ku mne správa, prečo mám fyzické ťažkosti, pre ktoré som sa rozhodla liečiť.

"Hnev" - "Hneváš sa, že ti život nedáva to, čo chceš"

"To, po čom však najviac túžiš si ty sama, vidieť seba, zažiť seba, hlboké sebapozanie - to je tvoja najväčšia túžba."

"Veríš, že je to možné iba cez vonkajší svet, cez iných ľudí a vzťahy s nimi, cez výsledky, ale tvoj vnútorný svet je oveľa cennejší, pretože iba v sebe nájdeš pravdu."

Ďalšia skúsenosť

Neskôr som skúšala liečenie tak, že som dovolila, aby ku mne prišla sila, bytosť, archetyp, ktorý má chce liečiť a je pre mňa práve vhodné sa s ním stretnúť. Prišla ženská bytosť z hlbín mora a intenzívne so mnou pracovala. Vyzerala skoro ako ja a cítila som, že je možno nejaká časť mojej duše. V duchu som sa s ňou i zhovárala a povedala mi niečo i o jednom mužovi, ktorý ma vtedy práve trochu potrápil. Bolo to zvláštne stretnutie a zanechalo vo mne veľa hlbokých pocitov a otvorilo vo mne i ďalšie 13. komnaty. Nebolo to iba svetelné, ale rozhodne to bolo pravdivé.