Ako vníma samu seba Vedomá žena

19.11.2019

Vnímanie samej seba nie je to isté ako myšlienky, ktoré o sebe máme a ktorým chceme či nechceme veriť. Vnímanie seba samej nie je ako slepá afirmácia, ktorá vie i to, čo my nie. Vnímanie seba samej je cítenie všetkých našich vrstiev a najmä hĺbky, ktorou sme. Vnímanie seba samej nás tak pohltí, že vonkajší svet zvodov sa stáva iba akousi hrou na pozadí, ktorá na nás nemá neblahý vplyv. Vnímanie samej seba je ženská meditácia vedomej ženy.

Prechádzam vnútornou skúškou s jedným mužom, ktorý ma veľmi zaujal. To, čo prvé zo mňa vyliezlo, boli strachy a porovnávanie sa s inými ženami. Pocity menejcennosti a nedôvera, že i pre mňa tu je niekde láska. Ide totižto o úspešného muža s osobnostným presahom, ktorý ešte k tomu vyzerá navonok mužne. Nie je dokonalý, to ani náhodou, ale vďaka nemu sledujem v sebe rôzne procesy, ktoré vo mne vyvoláva. Nie som zamilovaná, pretože som s ním nemala osobný kontakt, ale som pod silným tlakom emócií, ktoré vo mne vyvoláva a ktoré starostlivo sledujem a čistím. Čistím svoje staré zranenia a nachádzam nové cesty k svojej sebaláske. Tento muž ma nepozná osobne, ale ja som mala možnosť ho sledovať pri viacerých jeho pracovných projektoch a cez sociálne siete, kde komunikuje s ľuďmi, ktorí sa zaujímajú o jeho prácu. Vstúpil ako blesk z jasného neba do môjho života v čase, kedy začal tranzit Sedny na moju Čiernu Lunu. A keďže som astrologička, vidím tam mnohé súvislosti, čo mi pomáha sa v tom úplne nestratiť.

A späť k téme - Ako vnímať samu seba

Vedomá žena postupom času a sebaliečením seba a svojho podvedomia, stále viac a viac opúšťa myslenie, ktoré sa stáva iba tichým hlasom kdesi v diaľke a stále viac a viac vníma seba, cíti seba a nielen, že cíti, čo naozaj cíti, ale zároveň je spojená so svojimi hlbokými vrstvami. A tu nachádza zdroj lásky, pokoja a mieru, ktorý tam nevyhnutne potrebuje cítiť, ak sa chce správne rozhodovať v tomto svete a orientovať sa v tomto chorom spoločenskom systéme. Svojim vnútorným pokojom ho mení viac ako si je vedomá. Pretože ona si je vedomá predovšetkým sama seba a to ju nesmierne ukotvuje do sebalásky a do nekonečnej harmónie. Z ktorej vypadáva počas dňa, ale vie sa do nej rýchlo vrátiť. Vie nájsť cestu domov každý deň, pokojne i niekoľkokrát.

Ten muž je pre mňa signálom, že cesta lásky vedie iba cezo mňa a láska, ktorú cítim a mám, sa ho vôbec netýka. Vesmír či vyššia múdrosť použili tohoto muža ako archetyp muža, cez ktorý sa ma dotkli na boľavých miestach a ja som bola nútená sa na ne znova pozrieť. Znova a znova. A asi to tak bude vždy. Už si naozaj netrúfam povedať "mám to vyriešené" a na čo by som to i hovorila... toto nie je súťaž! o to byť najduchovnejšou ženou. Ja chcem byť iba spokojnou ženou. To mi stačí. A niekedy ku spokojnosti stačí málo. U mňa to vždy začína vnútorným zmierením sa so sebou a s mojim životom.

Vnímať samu seba, prestávame my ženy práve vtedy, keď sa porovnávame s inými ženami a keď neveríme svojej kráse. Áno, to sa mi presne stalo. Ale teraz ako sa viac a viac ponáram do svojich hĺbok a vnímam samu seba po svojom, tak ako sa cítim dobre vo svojom prirodzenom naladení, tak prestávam vidieť ostatné ženy krajšie ako som ja. Necítim sa byť krajšia od nich, ale sama pre seba sa cítim byť najkrajšia - ťažko sa to vysvetľuje... Mnohé ženy vidím ako stratené a vzdialené od svojej pravej krásy, i keď pre ten vonkajší svet môžu byť dokonale krásne. Mnohé ženy stratili seba, aby nestratili lacnú a chladnú pozornosť ega, pudov a peňazí tohto sveta. Všetky sme to zažili, že sme predali svoju dušu. Všetky a ak si to pripustíme, potom odpustíme, nemôžeme viac žiarliť na iné ženy, ktoré ostali ešte v týchto bludných kruhoch.

A ak žiarlime na ženy, ktoré sú vedomé a bohyňovské, vlastne sa iba hneváme samé na seba, že si nedovolíme žiť svoju podstatu. Bohyne nám vždy iba zrkadlia to, čo máme v sebe.

Vnímať samu seba pre mňa znamená

  • byť odosobnená od názorov okolia na mňa
  • byť hlboko v sebe, kde duša otvára dvere do celého vesmíru
  • byť v spojení so svojim telom, so silami čakier a všetkými emóciami
  • byť plná lásky a pochopenia i pre toho muža (ktorého vesmír využil, aby ma skúšal) a predsa sa netrápiť, pretože To, čo si nosím hlboko v sebe, by som nevymenila za pozornosť žiadneho muža, pretože moje vnútorné poklady patria iba mne a ak sa páči niekomu ich žiara, môže sa prísť pokochať, no vidieť ich dokáže len ten pravý a to iba očami lásky

Skutočná láska vzniká tým ako vnímaš samu seba!

Prišlo ku mne i hlboké poznanie, že muž sa dokáže skutočne zamilovať iba do ženy, ktorá nosí v sebe hlbokú lásku k svojej podstate, k sebe presne ku takej, aká je. Žena je zdrojom lásky a ak nie, nie je ani láska naokolo. Iba takáto žena naučí muža naozaj milovať. Jej vlastné vnímanie seba samej a cítenie hlbokej lásky sama k sebe, učí muža milovať naozaj a hlboko a mení jeho vnímanie celého sveta. A muž potom koná hrdinské činy, ktoré menia svet.

Kde je hĺbka, tam je priestor pre skutočné vzťahy a kde sú vzťahy, tam môže byť žitá láska.