Čakrové afirmácie podľa Bohumily Truhlářovej

19.09.2020

Vo videu pre Goscha TV, video tu, ma zaujalo vnímanie siedmych čakier podľa duchovnej učiteľky, Bohumily Truhlářovej. Dovolila som si ich zapísať a preložiť, upozorňujem však, že namiesto boha som doplnila i bohyňu alebo neutrálne to božské.

1. čakra

Prejavujem vôľu k životu v poriadku

Mám dôveru v poriadok vecí pozemských i nebeských

Cítim sa neohrozenou súčasťou poriadku

2. čakra

Cítim lásku a som ochotná sa vyvíjať v božiu bytosť cez seba i ľudí naokolo

3. čakra

Absolútne prijímam seba ako bohyňu/boha, ktorá/ý tvorí svoj život

4. čakra

Som láska ku všetkému stvorenému i zrodenému

5. čakra

Voľne sa prejavujem

Som pravdivá časť bohyne/boha

6. čakra

Našla som svoju cestu k bohyni/bohu/božskému cez zjemňovanie seba

7. čakra

Som v neustálom napojení

Bohyňa/boh je stále vo mne fyzicky prítomná/ý

Som vedomou božou súčasťou