Červený pilier v nás

18.04.2018

"Cítim v sebe, v posvätnom lone, v yoni, cestu, červenú cestu voľnú ako kanál pre prijatie energií. Cítim citlivosť a nehu tohto miesta, ktoré ma robí citlivou voči tomu, čo sa deje okolo mňa, dáva mi správy o tom, čo je a čo už nie je dobré pre mňa. Cítim, ako túžim po veľkej citlivosti a pozornosti muža, ktorá je viac ako len túžbou po mojom tele. Cítim, ako sa do tohto miesta vlieva veľké svetlo vedomia a otvára ma novým rovinám lásky. Veľkej nehe, starostlivosti a pozornosti. Cítim, ako sa moje energetické telo prebúdza do nového vedomia a viem, že to bude odo mňa vyžadovať väčšiu pozornosť k tomu, kým skutočne som."

Vnímam veľkú neúctu v ženskom poli v súvislosti s tým, čo a koho si ženy dobrovoľne púšťajú do svojho posvätného tunela života. Ako môžu? Môžu, ak necítia. Ak necítia, nectia si samu seba. Je ľahšie necítiť a konať ako sa očakáva. Ako to vidíme dnes vo filmoch, kde mladé ženy neustále a opakovane nadväzujú vzťahy práve cez "lásku" na jednu noc. Ako môže žena podľahnúť mužovi, ktorého dostatočne nepozná a o týždeň ďalšiemu a potom ďalšiemu? Ako môže vedieť, že sa k nej nebude správať hrubo? V tej intímnej chvíli sa môžu premeniť vášeň na tvrdosť a silu, ktorá urobí zo ženy vec na použitie. Slepá dôvera, neistota vo svojej ženskosti a potláčanie svojej prirodzenej citlivosti to umožňujú. A média nám opakovane predkladajú toto správanie ako vzor dnešnej ženy. Vraj slobodnej, vraj tej, čo si užíva život. Pre mňa sú to zlomené, stratené a hlboko zneuctené ženy. Možno sú výnimky, ale to ako sa dnes narába so ženskou sexualitou je iba ďalší spôsob jej zneužitia. A ženy s tým súhlasia, pretože sa boja si pripustiť, že vo svojom vnútri sú zranené malé dievčatká, ktoré nikdy nepocítili múdrosť vedomej matky a úctu a ochranu vedomého otca. Stačí sa obrátiť k sebe a cesta liečenia sa otvorí.

"Hlboké prebudenie červenej cesty prichádza samé, ak sme pripravené a ponúka nové možnosti prežívania seba na všetkých úrovniach. Cesta, kanál je otvorený, môžu sa pridať všetky ženy. Sme jedno morfogenetické pole žien."