Dovoľ si žiariť! svojou pravou krásou

02.01.2019

Pod vplyvom tranzitujúcich planét som bola konfrontovaná so skúsenosťou, ktorá vo mne otvorila môj starý strach, aby som sa k nemu mohla postaviť novým spôsobom.

Nečakane som stretla muža, s ktorým som riešila určité praktické rodinné záležitosti. Už pred prvým stretnutím mi vyrazilo poistky, ale neprikladala som tomu dôležitosť. Ten muž ma priťahoval i nepriťahoval, niečo vo mne otváral. V mojom vnútri. Vedela som, že to nie je zamilovanosť, i keď by som to v minulosti tak vyhodnotila. Správala som sa k nemu milo, ale profesionálne. Žiaden flirt, ale slušné a prívetivé správanie. Som rada, že som to tak ustála. Aspoň toto. Pretože to, čo sa dialo vo mne, to bolo niečo strašné... cítila som sa ako keď som bola mladá a pochabá, neskúsená a akémukoľvek prvotnému očareniu som vtedy prikladala veľký význam bez ohľadu na to, do akej miery to bolo iba o citovej závislosti či liečení mojich komplexov.

V tomto prípade to praktické vybavovanie s tým mužom trvalo len pár dní a ja som sa modlila, aby bol už koniec a on odišiel z môjho života, i keď som zároveň túžila dostať od neho pozvanie na rande. I keď som tušila, že sa k sebe nehodíme a vôbec som si nedokázala ani predstaviť, že sa intímne zbližujeme. Bolo to šialené, PROTICHODNÉ a silné, to všetko, čo sa vo mne odohrávalo. V priebehu toho vybavovanie sa opätovne vyrazili poistky a na konci toho vybavovania mi vybuchla žiarovka na celú kuchyňu. Tam som až pochopila, aká veľké napätie mám v sebe a že niečo hlbšie sa vo mne otvára. A že to určite osobne nesúvisí s tým mužom, ale je to niečo vo mne, nejaká téma, ktorá chce byť vyliečená a on mi len pripomína to, čo je hlboko vo mne zakopané. Akási mŕtvola, ktorá volá o pozornosť.

Keď konečne odišiel po pár dňoch z môjho života, na konci celého vybavovania, ktoré bolo ukončené vrelým rozhovorom a jeho úsmevom, jeho krásnymi očami, mužným hlasom a rukami ako lopata, no bola som hotová a v koncoch. I som si poplakala, ale nie kvôli nemu, ale kvôli bolestivým spomienkam, ktoré sa mi cez toto stretnutie opäť pripomenuli. Prišlo i krátka fyzická bolesť na srdci z toľkého starého trápenia. Dokola som si púšťala pieseň od Gabrielle - Out of reach. Potom som intenzívne vnútorne pracovala, pozorovala seba a meditovala, vyložila som si karty a už po dni sa to upokojilo a ja som dostala konečne vhlad do celej mojej pomätenej situácie.

Objasnila mi to karta z rozprávkového archetypálneho tarotu, karta s princeznou z rozprávky Myší kožúšok. Táto karta hovorí o tom ako odhodiť masky a strachy a stáť vo svojej pravej kráse a žiare. Ukázať sa - nebáť sa ukázať, kým som - odhaliť sa.

Vďaka tejto karte som pochopila, že i keď som pravdivá a skutočne prirodzená, stále som mala v mojom vnútri napätie a strach, ktoré ma brzdili ísť na 100% svojou cestou prirodzeného vyžarovania. V minulosti som pre svoju prirodzenosť zažila veľa odmietania a bolesti. To najťažšie som zvládla, ale ostalo vo mne akési napätie, ktoré som si už po tých rokoch trápenia ani neuvedomovala, lebo som bola z najhoršieho vonku. Ale čosi zostalo. Hlboké, skryté napätie a strach, ktorý mi zakazoval sa uvoľniť do skutočných vzťahov plných lásky. Byť skrytá sama v sebe bolo bezpečnejšie. Tak som zvládala uniesť situáciu a prežiť to. No zjavne nastal čas, kedy sa mám posunúť. Prišiel tranzitný Saturn, prišiel do môjho života nečakane rozporuplný muž a mne sa odomkli staré strachy. Muž odišiel a tranzit ešte pokračuje a som zvedavá, čo mi prinesie. Hneď v prvý deň tohto tranzitu som stretla toho muža, ale to je len tretina cesty. Ešte ma čakajú dni pod vplyvom tohto tranzitu... ešte to neskončilo. Chcem využiť túto príležitosť, pretože sa tak často nevyskytuje a je to príležitosť i nadviazať na úplne nový život a to hneď od začiatku roka a rozhýbať dlho odložené veci.

Keďže sa venujem astrológii, ktorú prelínam i s feng šuej dostala som skvelý nápad ako podporiť tieto liečivé energie, ktoré ma smerujú k odhodeniu strachu, k odhodeniu myšieho kožúška a ku životu v pravom svetle mojej duše. Môj horoskop mi napovedal, v ktorej feng šuej zóne práve pôsobí tranzitujúci Saturn, ktorý to celé spôsobil. A je to v zóne slávy - sebarealizácie a prirodzenej žiary. Táto oblasť feng šuej patrí v tej najosobnejšej rovine ku prirodzenému vyžarovaniu. Tak som si kartu - myší kožúšok postavila do mini zenovej záhradky práve v tejto oblasti feng šuej, aby som tak podporila svoj zámer prirodzeného vyžarovania duše bez strachu a obáv.

Popravde, bola som na seba nahnevaná, čo dokázal ten muž vo mne vyvolať, pretože som vedela, že sme každý úplne inde a máme iné hodnoty. Už dlho som bola taká rozvážna a stretnutie s ním všetko vo mne rozmetalo. No ustála som to a citovo som sa na neho nezavesila. Často si ako ženy namýšľame všetko možné i nemožné o mužoch, ktorí v nás vyvolajú silnú reakciu. To je určite ten pravý!, myslíme si a pritom zažívame kopu bolestivých túžob a on možno ani poriadne nevie ako sa voláme. Ale často sú to len nedoliečené veci, ktoré nám muži otvárajú. Je dobré nevzťahovať všetko na muža, ale pozrieť sa sama do seba, že to, čo sa deje vo mne, je v provom rade moja vec a môj problém. Takto sa dá predchádzať zbytočným nedorozumeniam. Duša nás vždy vedie k liečeniu, nie ešte k väčšiemu zmätku.

"Druhí nie sú zodpovední za naše pocity"