Odovzdanie mužskej sily mužom - Podpora ženského princípu v nás + obrad

23.04.2019

Dnes nad ránom som mala zvláštny sen, v ktorom som videla tri archetypálne sochy. Naľavo stála ženská socha ako prehistorická bohyňa. V strede stála trochu väčšia soška bohyne všetkého života, samotný zdroj života, so 4 prsníkmi v dvoch radoch ako to býva u zvierat cicavcov. Napravo stála mužská robustná socha so širokými ramenami, ale bolo zvláštne, že nemala semenníky ani pohlavný úd.

Bol to archetypálny obraz môjho vnútorného nastavenia. Ženská socha bola typicky ženská. Môj vnútorný obraz ženskosti je zdravý. V strede stála socha veľkej bohyne so 4 prsníkmi a možno môj obraz božskej lásky a zdroja života je silne ukotvený v predstave vševyživujúcej matky bohyne, preto asi musela mať 4 prsníky, aby vyživila celý vesmír. Ale je to tak v poriadku? Kde je mužský princíp vesmíru. Alebo to je dobre???, pretože tajomný a temný zdroj vesmíru sa vždy nazýva ženský princíp. Vnímam to tak, že táto veľká bohyňa dáva môjho životu silný základ viery a lásky, teda i nádej.

No... ale mužská socha bola prakticky vykastrovaná a bez akejkoľvek mužskej pohlavnej sily. Bez mužskej rozhodnosti, obranyschopnosti a zacielenosti. To všetko predstavuje úd so semenníkmi. Je to meč muža a jeho odvaha bojovať, dosahovať a chrániť. Uvedomila som si, že väčšinu mužov vnímam ako vykastrovaných a zdajú sa mi slabí a takí nijakí. Čo v dnešnej dobe je i do veľkej miery pravda. Ale tiež som si musela priznať, že i moje vnútorné nastavenie je také, že mám potrebu sa akoby brániť sama. Necítim ochranu silného muža, ale možno je to i preto, že v podvedomí ani neverím, že tí silní muži sú a tak sama beriem do ruky meč a bojujem so životom, aby som sa ubránila všetkému zlému a nebezpečnému.

U mnohých žien sa to môže prejavovať rôzne. Myslím si, že je to rozšírený fenomén doby. Sme viac amazonky ako ochraňované princezné a sme vychovávané viac bojovať ako sa nechať ochraňovať. No ale potom nám v živote chýbajú tí silní muži a cítime sa v konečnom dôsledku vyčerpane, frustrovane a prázdno. I ženy bojovníčky, ktoré sa venujú bojovým umeniam, športu či dvíhajú činky, v konečnom dôsledku chcú podľahnúť mužovi, ktorý je silnejší ako ony samé. Aby mohli byť "iba" ženy. Tie citlivé a láskyplné. Často si myslíme, že nie je dosť času na ženskosť a všetky tie jemné, ružové a romantické veci. Už je však najvyšší čas s tým vedome pracovať a vyliečiť svoje podvedomie. K tomu ma viedol i tento archetypálny sen.

Obrad na odovzdanie mužskej sily mužom

"PODPORA ŽENSKÉHO PRINCÍPU"

Tento obrad je vhodný pre všetky ženy, ktoré chcú vo svojom živote nastoliť rovnováhu a prestať na seba neustále brať mužské úlohu ochrany, boja a dosahovania. Je to i pre ženy bojovníčky, ktoré túžia po láske silnejšieho muža ako sú ony samé.

Ak odovzdáme silu, ktorú sme si zo strachu o život požičali od mužov, získame oveľa väčšiu silu, ženskú silu, ktorá prirodzene vyviera z nás a ktorá je našim nekonečným zdrojom sily. Potom sa v našom živote môžu diať veci v náš prospech, pre našu ochranu a pre naše blaho bez toho, aby sme museli tvrdo bojovať. Ide o prepis nastavenia podvedomia a tento obrad tomu môže veľmi dopomôcť.

Potrebujeme:

  • črepník na kvety
  • zem, nie kupovanú, skutočnú zem zo zeme
  • dýku alebo nôž, bodák... ako symbol mužskej sily
  • (ja som zvolila moju obradnú dýku, ktorú som používala pri rôznych obradoch na zacielenie energie)

Postup

  1. črepník naplníme po vrch zemou
  2. dýku obradne a s vážnosťou zapichneme do stredu črepníka, ide hlavne o precítenie toho, že sa vzdávame mužskej sily a prijímame ženskú silu, môžeme si vytvoriť rôzne obradné zariekavanie ako napr.: "Odovzdávam mužskú silu mužom"...
  3. potom povrch zeminy posypeme niečim, čo predstavuje našu esenciu napr. ja som použila ovocné semienka zmiešané s mojou menštruačnou krvou / môžu byť i slzy / alebo voda, ktorú naberieme do úst a potom ňou jemne pokvapkáme zem / trochu moču / končeky vlasov / ostrihané nechty z rúk sú skvelým symbolom! ...
  4. črepník s dýkou je symbolický predmet, ktorý si postavíme niekde, kde nám bude pripomínať naše nové nastavenie podvedomia, dýku nevyberáme, no tomu pravému mužovi, môžeme dovoliť, aby dýku vybral z črepníka a nechal si ju ako symbol našej dôvery v jeho silu nás chrániť a milovať.

u mňa doma po obrade