Posvätenie obyčajnej bižutérie

03.09.2018

Zvyčajne uprednostňujem striebro, polodrahokamy a prírodné materiály. Ale v prípade náušníc, mám rada i bižutériu. Ak ma osloví a asociuje vo mne tie správne pocity. Šperky i bižutériu vnímam ako doplnok, ktorý pomáha s osobným vyžarovaním a stelesňuje naše ostatné vlastnosti a štýl. Ale zároveň slúži ako ochrana. Mnohé naše módne doplnky môžeme premeniť na amulety a talizmany. V tomto článku sa chcem zamerať hlavne na to, ako premeniť obyčajnú bižutériu na čarovný predmet plný sily.

§ zopár zásad:

§ obyčajná bižutéria s neobyčajným dizajnom a krásou, ktorá v nás vyvoláva pozitívne a povznášajúce pocity

§ obyčajná bižutéria sa môže stať neobyčajnou, iba ak je to skutočne náš štýl a vyberáme ju srdcom, nie je to konzumné nakupovanie

§ táto bižutéria nám prináša radosť

Ako premeniť obyčajnú bižutériu na neobyčajnú???

Existuje neskutočne veľa možností ako to urobiť. Niekto pošepká do svojej bižutérie čarovné slová... niekto ju ponorí do potoka a začaruje... niekto ju začaruje pod hviezdnym nebom či svetom Luny...

Uvediem jeden obrad, ktorý som zvolila pre svoje náušnice. Treba povedať, že každý bižutérny kúsok môže vyžadovať iný spôsob posvätenia, obradu, začarovania...

Moje obľúbené slávnostné náušnice som pomenovala po jednej starobylej bohyni, pretože som to tak cítila a tieto náušnice vo mne asociovali práve túto bohyňu. Urobila som zasväcovací obrad 4 živlov a ešte pred obradom som náušnice potrela mojou menštruačnou krvou, aby sa do nich odtlačila moja sila. A potom som použila kadidlo - vzduch, oheň, pramenistú vodu a nakoniec kryštály - zem. Aby sa do týchto náušníc zhmotnilo to, čo som chcela. Nasadila som si ich na uši, aby som obrad uzavrela ako ich majiteľka a uložila som ich do ozdobnej obálky, kde ich budem skladovať. Výhodou je, že do tejto obálky môžem ku náušniciam pridať bylinky, pierko, alebo iné predmety, ktoré podporia silu náušníc. Náušnica týmto obradom získali meno starobylej bohyne a tak ich odteraz budem i volať, ale to si nechám iba pre seba.

Ktorú bižutériu nezačarovávam?

Darovanú, ktorú mi napr. priviezli z dovolenky. Mám náušnice z Kréty alebo z Madeiry. Alebo takú, ktorú som získala čarovnou náhodou či nájdením. (Taká sa očistí a môže sa používať). No alebo spomienkovú, ktorú som si kúpila na výlete či púti.