Pre zmiešanú pleť

06.03.2020

Mám zmiešanú pleť, ktorá vyžaduje dostatok hydratácie i zdravé premastenie. Vôbec sa nemaľujem a tak nemám dôvod používať čistiace pleťové mlieka na odličovanie, ale práve čistiace pleťové mlieka milujem ako dokonalé hydratátory pre moju zmiešanú pleť.

Čistiace pleťové mlieko je skvelý podklad pod mastnejší krém, najmä ako denná starostlivosť. Pleťové mlieko dodáva potrebnú vláčnosť a hydratáciu, ktorá mi často chýba práve počas dňa. Veľakrát si takto hydratujem pleť i počas dňa ak cítim pnutie pokožky, napriek tomu, že je mastnejšia.

Alverde čistiace pleťové mlieko zo šípkových ruží:

  • má nádhernú vôňu jemných ružičiek
  • hydratuje do hĺbky a skvele sa vstrebáva
  • dáva pocit vláčnosti a mäkkosti pokožky

Toto čistiace pleťové mlieko ma priviedlo k tomu, že budem venovať väčšiu pozornosť prírodným pleťovým mliekam, pretože tie sú pre moju zmiešanú pleť tým najlepším balzamom.