Recenzia na bio zeleninový bujón

21.09.2020

Recenzia na bio Bujón kocky -  ZELENINOVÁ POLIEVKA -  sv. HILDEGARDY značky Sonnentor

Používam koreniny značky Sonnentor a preto som sa rozhodla vyskúšať ich zeleninový vegan bujón, i keď som nikdy predtým bujóny nepoužívala, keďže preferujem prirodzené varenie.

Prvý pokus bol s polievkou, ktorej dodal bujón typickú vôňu zeleninového vývaru a nedeľnej atmosféry. Keďže však varím chutné polievky, plné kvalitných surovín a čerstvých korenín i byliniek, tento bujón ma až tak na varenie polievky neočaril.

Druhý pokus bol s varením ryže. Asi po dvoch tretinách času varenia ryže, som bujón rozdrvila a primiešala do variacej sa ryže. Ryža bola úžasná. Už som ju nijako nemusela dochucovať. Ani soliť ani pridávať olej, keďže bujón obsahuje soľ a slnečnicový olej. Ryža voňala ako kvalitné rizoto so všetkým, i keď bola vlastne iba s bujónom. Bola vláčna a lahodná.

Tento bujón ma presvedčil na prípravu ryže, ale na prípravu polievok si ponechám tradičné postupy.

Dobrú chuť

na obrázku je uvarená guľatozrnná ryža s bujónom a rascou

No a keďže mám rada sv. Hildegardu, ktorej meno ma nalákalo i na vyskúšanie tohto bujónu, pridávam video, kde rozprávam o tejto pozoruhodnej žene.