Sen o kozmickej lodi

24.03.2019

Dnes nadránom sa mi sníval sen, v ktorom som sa ocitla na kozmickej lodi. Prebudila som sa ležiaca v bielom odeve na kozmickej lodi a okolo mňa ležalo veľa iných ľudí - z mojej skupiny - čo ešte presne neviem, čo znamená, ale malo by nás byť 19 v oblasti, kde bývam. Prebudila som sa a blízko mňa bol tiež už prebudený chalan v mojom veku. Mal rovné, husté, pevné uhľovočierne vlasy a bol mohutnejšej postavy. Ukázal mi, čo vie. Díval sa na svoju otvorenú dlaň, z ktorej plápolal oheň, plamienok. Bol strážca ohňa. Ja som sa zadívala na svoju dlaň, zdvihla som ju vyššie a jemne som do nej fúkla. V tom sa v nej objavil vír vzduchu, ktorý vychádzal zo stredu dlane. Cítila som to. Uvedomila som si, že ja som strážkyňa vzduchu v rámci tejto skupiny. Potešilo ma to, pretože vzduch je môj obľúbený živel. Neskôr som si uvedomila, že mám na pravej nohe, nad kolenom, z vnútornej strany stehna čip, ktorý ma má spájať s tými, ktorým pomáham s nejakou úlohou tu na Zemi. Bielosiví drobní mimozemšťania, na ktorých lodi sme boli, boli úplne iní ako my ľudia a cítila som, že sú iba poverení určitým dohľadom nad nami. Nemala som strach ani žiadne príliš pozitívne pocity. Vyžarovala z nich neutralita. Vlastne som ich ani poriadne nevidela. Boli tam, ale nekomunikovali s nami, cítila som ich a mala som iba jednu víziu ich vzhľadu. Oni sú iba poverení určitou správou niektorých záležitostí okolo našej skupiny.