Spojenie s Máriou Magdalénou

15.01.2024

V tomto článku píšem o mojom spojení s Máriou Magdalénou, čo môže byť pre niektoré ženy podnetné a pre iné nie. Hovorím o svojej osobnej skúsenosti, ktorá je očistená od historických legiend a rôznych názorov. Neverím na žiadny príbeh o Márii Magdaléne a zároveň verím do istej miery všetkým príbehom. No pre mňa to nikdy nebolo o hľadaní historickej pravdy, ale o sile, ktorú tento ženský archetyp nesie. Je to sila, ktorá je v každej z nás.

Skutočné spojenie s Máriou Magdalénou som zažila až posledné dni, kedy sa cez oheň a srdce vliala do môjho života. Ako som riešila a liečila v sebe tému sebavyjadrenia sa a pochopenia svojim túžbam, otvorila sa mi cesta k nej a odvtedy s ňou mám hlboké spojenie. 

 Ukázala sa mi ako čisté a úplné sebavyjadrenie ženy. Sebavyjadrenie mňa ako ženy, všetkých mojich citov a pocitov, vnímaní a tušení. Všetkých a najmä tých potlačených, ktoré nezapadajú ani do duchovných a ezoterických právd a náuk. Avšak tieto hlboké cítenia a tušenia sú moje najhlbšie pravdy, ktoré ma ako ženu vedú životom tým správnym smerom. Ak im dám priestor, ak im načúvam. Nedajú sa však vysvetliť ostatným…

Mária Magdaléna sa na mňa radostne usmieva, jednou rukou si drží na hrudi svoje horiace srdce. Srdce plné ohňa túžby, túžby po pravde a vyjadrení pravdy, ktorú cíti.

Najväčšou silou ženy je to, čo cíti a poslaním ženy je vyjadrovať to, čo cíti bez snahy niekam zapadnúť či sa niekomu zapáčiť. Vyjadrovať to však spôsobom, ktorý sa nesnaží meniť svet naokolo. Nesnaží sa manipulovať, vtedy je tam už zapojený chladný rozum vypočítavosti.

Úlohou žien je vyjadrovať svoje city ako zrkadlo vodnej hladiny. Iba vibrovať tým, čo ma zasiahlo a neskrývať to, čo ma zasiahlo.

Mária Magdaléna sa mi zjavuje ako neuveriteľne radostná žena v ohni vlastného srdca. Červená jej srdca je všade vôkol nej. Nerozpráva mi o Ježišovi, ani mi nehovorí o minulosti, ani sa ma nesnaží niečomu učiť. Ona mi ukazuje seba a chce, aby som i ja ukázala samu seba. Naozaj sa ukázala. Nie preto, aby ma ostatní uvideli, ale aby som uvidela ja samu seba a žila pravdivo sama voči sebe. Pretože druhí nás môžu vidieť pravdivo iba do takej miery, do akej miery vidia pravdivo sami seba.

Mária Magdaléna je so mnou spojená cez srdce a cez prítomnosť, pretože iba v prítomnosti naozaj cítim. Ostatné sú len spomienky a domnienky o minulosti a budúcnosti. Tu a teraz cítim a som.

Ukazuje mi cestu, dáva nové vysvetlenia a všetko je oslobodené od už existujúcej pravdy. Pretože oheň srdca spáli všetko a ostane len Láska.