Vyspať sa do jinu "cvičenie"

18.08.2018

Spánok je posvätný čas a tento posvätný čas sa dá využiť i obradne a vedome na to, aby sme v sebe preprogramovali staré presvedčenie, spôsoby myslenia, dokonca i staré emočné programy a spôsoby reagovania. A uvoľnili telo a dovolili mu skutočný reštart.

Osobne toto "cvičenie" robím cez deň, kedy si zvyčajne poobede krátko zdriemnem. Nie je to úplne hlboký spánok, skôr uvoľnenie tela a meditatívne zdriemnutie. Niekedy to trvá pol hodinu inokedy i pár hodín. Sú dni, keď máme čas a zároveň na nás padá únava, tak prečo nespojiť príjemné s užitočným.

V stave spánkovej uvoľnenosti dochádza ľahko ku mimozmyslovému vnímaniu, k prijímaniu informácií zhora, k zmenám v našom energetickom poli, ak sa tak rozhodneme a nastavíme.

Ako na to?

Popíšem svoj spôsob ako inšpiráciu pre vás. Ľahnem si na posteľ, najrpv na chrbát a vedome uvoľním celé telo, dýcham a preciťujem jednotlivé časti tela. Vždy si idem ľahnúť s nejakým zámerom. Napr. niekedy som i dokonca vyzvaná vnútorným hlasom, aby som si na chvíľu ľahla, napr. na 5 minút, pretože v stave uvoľnenosti dôjde u mňa k transformačnej zmene na určitej úrovni  a k zmene určitej konkrétnej záležitosti. Niekedy však sama cítim, že neviem s určitým problémom pohnúť alebo by som rada rozpustila napätie v sebe, ktoré súvisí s nejakou situáciou v mojom živote a tak si vedome ľahnem a nechám pôsobiť transformačné sily a energie lásky. Jednoducho si poviem, "nech sa deje...". Tým, že si ľahnem a uvoľním sa, zatvorím oči, som otvorená a pripravená na liečenie. Iste sa to dá robiť i večer pred zaspaním, ale ja radšej robím tieto cvičenia cez deň, vždy s konkrétnym zámerom. V noci sa uvoľňujem do úplnej odovzdanosti tomu, čo má v spánku prísť. Vtedy sa nezameriavam sa na nič konkrétne, pretože sa chcem úplne odovzdať regeneračnej sile nočného spánku.

Vyspať sa do jinu?

Toto cvičenie je veľmi jinové, pretože sa odovzdávame sile spánku, ktorá je jinová a všezahrňujúca podstata vesmíru. Pre ženy je dobré "trénovať" uvoľnenie, pretože mäkkosť je ženská. Znie to hrozne, trénovať uvoľnenie, ale naozaj je nutné si v dnešnej dobe vedome privolávať jinové ženské kvality a stávať sa vedome ženou, pretože spoločnosť ani naša kultúra k tomu ženy prirodzene nevedie ani ich v tom nepodporuje. Avšak sila ženy spočíva práve v jej jine.