Astrálna odpoveď Srdca

17.09.2018

Večer pred zaspaním som sa rozhodla spýtať svojej duše, vyššieho ja alebo jednoducho pravdy srdca, či je môj zámer a sen správny. Už dlhšie sa mi objavujú a kryšťalizujú nové potreby a zámery duše, ale stále som nemala istotu, či mám do nich nasmerovať viac dôvery a sily. Predsa len, sú také ojedinelé, iné a nezvyčajné, pre niekoho príliš trúfalé alebo až nesprávne. Pri veľkým veciach často cítime strach, či sme dosť, či nežiadame veľa a či je to vôbec možné.

Neviem ako to dopadne s mojim snom a plánom zároveň, ale dovolím si, vložiť sa do neho a dôverovať mu. Pretože ku mne prišla astrálna odpoveď, o ktorú som žiadala. Ležala som večer v posteli, ruky na srdci, upokojila som sa a v duchu som zažiadala o astrálnu odpoveď, či sú moje túžby a plány správne. Či je to to pravé pre mňa. Ani neviem ako ma napadlo slovné spojenie astrálna odpoveď, ale nechala som sa viesť intuíciou. A odpoveď prišla ako mávnutím čarovného prútika. V priebehu sekundy po otázke.

Mala som krátku, ale silnú víziu trojrozmerného obrazca, ktorý som z videnia poznala z posvätnej geometrie a ráno som si vyhľadala, že sa jedná o Merkabu. Nikdy som sa o tieto tajomné obrazce nezaujímala, ale teraz, keď som Merkabu vedome zažila, cítim to úplne inak. Vnímam to ako správny smer cesty, pre ktorý som sa rozhodla. Plánujem ešte meditovať na môj zámer a ujasniť si svoje plány, túžby a motiváciu. A ďakujem za tak rýchlu a krásnu odpoveď od astrálneho sveta mojej duše.