Lula Lu a i... bielizeň pre útle prsia

22.09.2018

Už dávnejšie ma očaril projekt spoločnosti Lula Lu, ktorá vsadila na potreby žien s prsiami menšími ako je vekosť A. Teda AA, AAA košíčky. Keďže sama patrím k hrdej majiteľke takto malinkých pŕs, rozhodla som sa napísať tento nesponzorovaný článok pre inšpiráciu a povzbudenie mnohých žien. A nielen tých s maličkými prsiami, ale i tých ostatných, ktoré sa nedokážu vtesnať do konfekcie, ktorá vlastne nie je šitá na žiadnu ženu. Byť jedinečná znamená byť jedinečná, nie konfekčná.

Osobne zatiaľ nevlastním žiadnu bielizeň tejto značky, ale občas ich sledujem a nechávam sa povzbudiť krásou prirodzených tiel žien bez plastiky, do ktorej naša spoločnosť ženy ako som i ja láka a nenápadne núti.

Príliš neuznávam nosenie podprseniek zo zdravotných dôvodov, ale nie je podprsenka ako podprsenka. A každá žena má iné prsia. Pre mňa je dôležitý pocit pohodlia a zdravie. Názory okolia by mi nepriniesli nič dobré. Ale kto miluje spodnú bielizeň a hľadá niečo naozaj jedinečné pre svoje prsia, určite nájde podobné projekty ako je Lula Lu.

Veľa inšpirácie pre áčkové prsia nájdete na Lula Lu pintereste

britský eshop so spodným prádlom pre malé prsia https://www.littlewomen.com/

Očarila ma slovenská čipková bielizeň šitá na mieru @lace.lingerie.sk


viac o maličkých prsiach: