Moje láskavé Univerzum

20.06.2018

Všetci máme akýsi jazyk, ktorým sa dorozumievame s veľkým láskavým Univerzom, ktoré nás stvorilo a dalo do tejto chvíle a na toto miesto. A vytvorilo nás presne takých, akí sme.

Pre mňa boli vždy veľkým jazykom lásky práve farby. Som asi silne vizuálny typ, ktorý má bujnú fantáziu a schopnosť pestrej predstavivosti. Ale viac ako obrazy ma zaujímajú samotné farby a ich nespočetné kombinácie, ktoré spolu vytvárajú zaujímavé vzťahy a ladenia. Možno práve i preto ma Aura Soma zaujala ešte v časoch, keď na Slovensku vôbec nebola dostupná.

Univerzum využíva túto moju slabosť na farby a zároveň silu lásky ku farbám a prihovára sa mi cez farby. Zažila som silné liečivé zážitky práve cez vízie farieb, ktoré som si sama vytvorila podľa toho, ktorá farba ma priťahovala. Cez jazyk farieb vnímam ako sa práve cítim, čo sa vo mne deje a čo asi bude nasledovať, pretože po tých rokoch sa u mňa opakujú určité farebné "vzorce".

Myslím si, že každý z nás má svoj vlastný jazyk, cez ktorý sa dorozumieva s univerzom. Každý z nás je citlivý na niečo iné. Tento intímny jazyk, ktorý zdieľame iba s našim Univerzom sa rozvíja najmä v ťažkých chvíľach a v beznádeji. Ale stojí to za to. Vždy to stojí za to.

Stojí za to, rozvíjať tento jazyk, ktorý nám umožní v časoch samoty nebyť sami. Je to veľmi hlbinný a citlivý jazyk, ktorý sa nedá úplne opísať, ale v konečnom dôsledku to nie je ani potrebné, keďže mu rozumieme iba my a naše Univerzum. Niekto nachádza tento jazyk v tónoch, piesňach, iný v dotykoch, pulze, rytme a čo ja viem kde všade ešte. Ciest je veľa.

Najkrajšie na tomto jazyku je, že je vždy pre nás veľmi jednoduchý, tak jednoduchý, že nás naša myseľ bude presviedčať, že to nemá význam hľadať odpovede a liečenie a hlavne lásku od Univerza týmto spôsobom, to je predsa príliš jednoduché, je to predsa iba pieseň, modlitba, vízia, malý pohyb... a predsa je to oveľa viac ako si myslíme. My vlastne myslieť ani nemusíme, stačí ak cítime svoje veľké Univerzum v srdci.