Najlepšia kniha o vzťahoch, akú som doteraz čítala...

06.02.2019

Je to ekniha v angličtine od Rori Raye, ktorú nájdete tu a ktorá ma úplne očarila...

Táto kniha v sebe zahŕňa snáď to najpodstatnejšie, čo robí vzťahy dobrými a dlhotrvajúcimi a zároveň prináša prekvapivé závery, ktoré fungujú a my ženy sme si mysleli, že je to všetko práve naopak...

Tu je zopár pre mňa dôležitých postrehov:

  • muži sú jednoduchí, ale nie sú hlúpi
  • muž sa zamiluje do ženy cez svoje srdce a vďaka jej emóciám a jej srdcu, nie vďaka jej mysli, úspechom či telu - šokujúce že???
  • muž sa chce cítiť pri žene v emocionálnom bezpečí, potom jej dôveruje a ona si získa jeho srdce
  • neukazovať svoju pravú tvár nie je bezpečné
  • neustála kontrola nášho života, druhých ľudí a okolností, nás odrezáva od synchronicít
  • v skutočnosti sa muži neobávajú citovej intimity tak ako ženy
  • nehovor mu, čo má robiť, čo mal urobiť, ale povedz mu bez obviňovania ako sa cítiš
  • muž chce byť ocenený slovne za to, čo robí, bodka.
  • tvoje pravé pocity sú to najzvodnejšie, čo máš a čo k tebe pritiahne toho pravého
  • žena, ktorá vie povedať nie, je žena, ktorej muž môže dôverovať
  • ... a mnohé iné

Táto kniha ma inšpirovala k týmto 2 krátkym videám:

V súčasnosti ma podobným spôsobom veľmi inšpiruje Eva Kavková, ktorej úžasné videá nájdete tu

Vrelo odporúčam všetky knihy od Johna Graya, ktoré určite nájdete i v najbližšej knižnici. Toto je skutočná škola partnerských vzťahov. Rovnako odporúčam i nasledujúce knihy...