Nečakané doliečovanie starých bolestí...

23.04.2018

Dnes som sa zobudila skoro nadránom z nepríjemného sna. Bol v ňom jeden muž z minulosti, s ktorým som síce nič nemala, našťastie!, ale určité napätie a príťažlivosť medzi nami predsa len bola v čase, kedy sme pracovali na rovnakom pracovisku.

V sne som bola veľmi zranená a nevedela som si odpustiť, že som sa s tým mužom milovala. Sen bol o tom, ako som sa zle cítila z toho milovania, z toho, že som to dovolila. Ako zneužitá, dobrovoľne s mojim súhlasom. S mužom, z ktorého sa nakoniec vyklul v realite povrchný hlupák, ktorý ma urážal. V realite medzi nami naozaj nič nebolo, ale práve preto, že som sa tomu vedome bránila a cítila som, že to nie je pre mňa dobré. I keď určitá príťažlivosť sa tam nedala poprieť. Moje výstražné signály duše však boli silnejšie.

Po prebudení z tohto sna som cítila napätie v lone, aké cítim vždy, keď som zranená ako žena. Keď nie je rešpektovaná moja ženskosť a citlivosť. A presne to sa dialo v tej starej práci, kde sa ku mne viacerí muži nesprávali pekne a verbálne ma ponižovali. Bolo to pred niekoľkými rokmi, ale teraz som tú bolesť precítila znova a silnejšie. Akoby bola niekde vo mne hlboko zakopaná a čakala na prečistenie. Alebo skôr dočistenie. Je zvláštne, že tento sen ako liečiteľ ku mne prišiel po výročí vyliečenia môjho myómu, o čom píšem tu. A najhoršie incidenty v tej práci sa tiež odohrávali v apríli. I keď v inom roku, až po vyliečení z myómu.

Takže som zapálila sviečku poďakovania sa životu z obradu, ktorý bol venovaný vyliečeniu sa z myómu a ešte v tme nadránom som tieto bolestivé spomienky na tých mužov nechala v sebe odísť, doliečiť, dýchala som, dlane som mala na podbrušku a vedome som to všetko znova prežila, tie nepríjemné udalosti z bývalej práce s bývalými kolegami. A pri tomto vedomom liečení sa mi do toho vracali spomienky na moju prvú nešťastnú lásku, ktorá okrem iných vecí tiež viedla k môjmu myómu.

Prekvapilo ma, ako sa dokáže stará trauma ohlásiť, keď je už skutočne pripravená sa doliečiť vedomým spôsobom. Zvedomiť sa natoľko, že nás prestane zaťažovať v ďalšej ceste životom. A to som si myslela, ako to už mám doriešené...

Táto rozkvitnutá jar mi prináša tento rok veľa ženského liečenia...