Poďakovanie sa životu

20.04.2018

Pred 12 rokmi nastalo u mňa spontánne vyliečenie maternice od myómu, kedy mi maternica vypudila myóm von z tela. Mala som 20 rokov, malé znalosti z alternatívnej liečby a predsa sa mi nakoniec podarilo s pomocou intuície a osudu víjsť z toho čo najlepšie. Viac o tom píšem tu.

Včera som sa dívala na webinár  o ženskom zdraví, o ktorom som písala vo včerajšom príspevku. A ešte predtým som z ničoho nič vytvorila sekciu článkov Kvetinový portál - správy pre ženy, kde som začala písať články hlboko spojené so ženskou podstatou a yoni. Jedna synchronicita za druhou, až som si uvedomila, že som opäť v čase roku, kedy som sa vyliečila.

Cítim ako mám vzdať úctu tomu, čo bolo a ako to bolo, aby som ďalšie skúsenosti ženského života mohla prežívať vedomejšie a radostnejšie. To veľké ďakujem patrí životu, ktorý má chráni ako ženu, ak mu načúvam, ak mu načúvam hlboko v sebe, vo svojej yoni.

Dnes zapálim sviecu poďakovania, urobím si tichú meditáciu, pretože slnečné koleso času sa opäť vrátilo do bodu, ktorý mi pripomenul, čo som už 20. apríla 2006 zažila. A keďže čas v čarovných okamihoch neexistuje, môžem poslať vedomie, lásku a poďakovanie tam, kde jej kedysi nebolo dosť. A najmä poďakovať. Aby sa moje koleso osudu točilo ďalej, ale s väčšou dávkou svetla a nasledovania prúdu života.

Ďakujem


Ďakovný obrad naprieč časom a priestorom

Poobede som vykonala obrad v záhrade, keďže tomu prialo počasie. Do stredu obradného ohniska som postavila červenú sviecu a zapálila som ju. Okolo nej som vytvorila kruh s mätovými lístkami, ktoré mali prečistiť a vyjasniť situáciu v celom čase a priestore. Sedela som na zemi a dívala som sa do plameňa sviečky a ďakovala som. Nakoniec som si vybrala jednu tarotovú kartu, bez otázky, iba ako posolstvo k danej záležitosti.

Vyšla mi táto karta, osem mečov, ktorá predstavuje kuklu motýľa. Pocítila som v tom veľa bolesti, hnevu, bojov a najmä nevyjadrených emócií, ktoré sa nakoniec zhmotnili u mňa do myómu. Kukla na obrázku je červená a pripomína mi srdce a ja som pochopila, že všetky bolesti môžu viesť k otvoreniu srdca a k ešte väčšej láske. Trochu ma zarazilo, keď som si uvedomila, že tá kukla na obrázku pripomína môj myóm, ktorý nebol do maternice vrastený, ale visel zo sliznice maternice, preto mohol nakoniec vypadnúť von. Je to pre mňa pripomenutie, že emócie sú nepriatelia iba vtedy, keď ich nevyjadríme a necháme ich v sebe bujnieť a rásť do nezdravých foriem.