Poslanie Ženy

29.04.2023

Poslanie Ženy je v každej dobe rovnaké. Vytvárať láskyplné vzťahy a prostredie. A predovšetkým mať láskyplný partnerský vzťah s mužom a tvoriť  jednotu lásky.

Prekročili sme otroctvo patriarchátu a vstúpili sme do otroctva kapitalistického rastu, ktorý núti ženy priamo či podprahovo prevziať mužské role v spoločnosti. Ženy nemajú vyliečený vzťah ku svojej ženskej role pre stáročné utrpenie v patriarcháte a tak iluzórne veria, že kariéra, úspech a uznanie je to, čo ich urobí šťastnými. Omyl.

Systém buduje v ženách od detstva silné ego dôležitosti, ktoré  ich presvedčí o dôležitosti výkonu a dosahovania cieľov vo vonkajšom svete a bráni im sa stať skutočnými ženami. Vyzerá to ako slobodné rozhodnutie žien a pritom to je rozhodnutie falošného ega a hlbokého pocitu menejcennosti. Všetky perfekcionistky a zarputilé pracovnice zožiera hlboko v ich vnútri pocit nedostatočnosti, pretože sú ženy. A pretože skutočná ženská úloha nie je systémom uznaná. 

A tak sa stáva, že tie najsilnejšie ženy sveta sú tými najslabšími ženami, pretože nežijú svoju ženskosť, iba zo strachu z menejcennosti sa utiekajú do náruče systému, ktorý ich pochváli, ak mu odovzdajú svoju ženskú dušu.

Tento tlak je i vo svete tkz. duchovného biznisu, rôznych mentoriek, učiteliek a inšpirátoriek. Do istej miery som tomu podľahla i ja, pretože som verila, že mi to môže priniesť šťastie. Nikdy som však nezapadala do tohto sveta a teraz som rada, že som tam nebola vítaná. Pretože nikdy som tam v skutočnosti nepatrila a nedokázala som sa prispôsobiť duchovným trendom.

Žena v tom pravom vzťahu s tým pravým mužom sa plne realizuje už len tým, že tvorí jednotu lásky s týmto mužom. Muž sa realizuje tým, že túto jednotu lásky chráni vo vonkajšom svete a zabezpečuje ju finančne. Tak môže byť žena plne napojená na božský zdroj lásky a muž má doma prameň živej vody, ktorý celý život hľadal. A tak vzniká nová dimenzia lásky, ktorú potrebuje Nová Zem. Toto potrebuje Nová Zem. Ženu plne ponorenú do ženskej role, ktorá nie je ovládaná egom dôležitosti a Muža v plnej sile, ktorý vie prevziať zodpovednosť.