Poviedky - Naprieč Vesmírom 1. diel

26.08.2018

Prebudila som sa po dlhom spánku. Pohľad z okna bol krásne temný a pokojný, plní vzdialených hviezd. Naša loď sa už nejaký čas plavila vesmírom smerom k novým planétam, ktoré sa práve zrodili. Našou úlohou bolo pripraviť pôdu pre nový život na týchto novovzniknutých planétach v nových hviezdnych systémoch. Môj partner a ja sme sa podujali na túto úlohu spoločne a rozhodli sme sa nejaký čas venovať podpore zakladania nových planét.

Posteľ vedľa mňa bola prázdna, môj partner bol určite v technickej miestnosti a pripravoval elektromagnetické prístroje, ktoré používa na vytvorenie elektromagnetických polí na nových planétach. Mojou úlohou je zasa vytvárať éterické polia a vibračné polia, ktoré v sebe nesú zákony lásky na pocitovej a estetickej úrovni. Jeho úlohou je vytvárať energetickú mriežku pre tieto éterické polia, aby sa mohli zhmotniť na novej planéte. Ako má nová planéta a život na nej vyzerať, je iba našou úlohou. Viacmenej je to na mne, ako na tej, ktorá dokáže vysnívať nový svet a jeho hodnoty. Ale môj partner dokáže moje vízie doplniť svojim vedeckým prístupom a tak vytvoriť priestor ešte pre väčšiu biodiverzitu na planéte, ktorá sa tak stáva prístupná i pre návštevníkov z rôznych kútov vesmíru. Tak sa buduje priateľský vesmír.

Zacítila som lahodnú vôňu z kuchyne. To ma vylákalo z postele. Obliekla som si dlhé biele šaty a kráčala som do kuchyne. Partner dal piecť fazuľkové halúzky s dračími hľuzami, ktoré sme si priniesli z malej planéty, na ktorej sme si boli načerpať pramenitú vodu. Bola to planéta, ktorá sa používa predovšetkým ako zdroj pitnej vody pre cestujúce lode. Má lahodnú trblietavú vodu, v ktorej sa neustále odráža svetlo hviezd. Táto voda má hviezdnu pamäť a dokáže v sebe zachytiť hviezdnu krásu a zachovať si ju. No a na tejto malinkej planéte rastú i fazuľkové halúzky, ktoré sa dajú celé jesť i s lahodnými fazuľkami na konci halúzok. Halúzky sú oranžovo zemité a fazuľky sú žiarivo zelené a ich koreň tvoria i takzvané dračie hľuzy, ktoré sú krikľavo červené a mierne pikantné.

Usmiali sme sa na seba, jemne sme sa pobozkali a sadli sme si bez slova za stôl. Rozumieme si i bez slov. Využívame i telepatiu, ale najradšej spolu iba mlčíme, mlčať sa dá i telepaticky. Z okna k nám doliehal upokojujúci zvuk vesmíru. Mnohé okná na lodi sa dajú nastaviť tak, aby prepúšťali zvuky vesmíru. Niekedy sa zaobídeme bez humanoidnej hudby veľmi dlhý čas, tak je vesmírna hudba naplňujúca, upokojujúca a sprítomňujúca.

Naše najobľúbenejšie miesto na našej lodi je záhradná hojdačka pri veľkom zadnom okne so širokým výhľadom. Vždy, keď si tu sadneme, máme pocit, že sme uprostred vesmíru, len tak na našej záhradnej drevenej hojdačke. Našli sme sa už na Zemi. Boli sme spriaznené duše alebo skôr partneri duše ako sa na Zemi hovorí. Prešli sme obaja množstvom životov na Zemi a v mnohých sme boli spolu ako muž a žena a v tomto živote spolu putujeme vesmírom a sme jedni z tých, ktorí pomáhajú tvoriť nové hviezdne systémy. Rozhodli sme sa tak, aby sme naplnili našu ďalšiu úlohu duše.

Za nejaký čas naša loď pristane na dúhovej planéte, kde sa stretávajú vesmírni ľudia, aby sa po dlhom čase opäť videli, porozprávali sa, oddýchli si, zabavili sa a vymenili si poznatky i osobne. Je to veľmi krásna planéta ako som mohla vidieť na vesmírnom internete. Už sa veľmi teším. Stretneme sa s našimi dávnymi priateľmi, s ktorými sme kedysi boli inkarnovaní na Zemi a prežili sme tam spolu silné transformačné časy. A zároveň sa chceme poradiť s inými odborníkmi na zakladanie biodiverzít na nových planétach.

I keď sme vesmírni ľudia, sme stále ľudia, humanoidné bytosti, ktoré sú však už vibračne schopné tvoriť novú realitu a žiť v láskyplnom vesmíre. Žiť naplno svoj potenciál. Naše vibrácie nás udržujú v tejto láskyplnej vibračnej rovine vesmíru. Vesmír je nekonečný a je v ňom naďalej veľa možností, spôsobov a prejavov života. A tým pádom i rôzne vibračné roviny.

Ďalej máme naplánovanú cestu k archanjelským hmlovinám, ktoré sú pútnickým miestom. Svätým miestom pre vesmírnych ľudí a ktoré vyžarujú veľkú silu, lásku a inšpiráciu, ktorú môžeme čerpať a priam sýtiť ňou naše čakrové telo a najmä srdce. Veľmi sa na tento výlet teším. Najprv nás však čaká dúhová planéta a pracovné porady na nej...