Recenzia na čokoládu

13.07.2018

Nesponzorovaný článok - Našla som ju v bratislavských Yeme potravinách, ktoré som navštívila prvýkrát a ceny majú skutočne vyššie. Tovar v obchode je slovenský i z rôznych kútov sveta.

Táto čokoláda ma upútala obalom. Nedávno som robila obrad s indickým božstvom Ganéša a táto čokoláda je akoby priamo z Indie a inšpirovaná Ganéšom. Je to však ručne vyrábaná švajčiarska čokoláda.

Biela bio čokoláda s malými kúskami citrónovej kôry, ktorej by tam podľa mňa mohlo byť oveľa viac. Čokoláda má silne mliečnu a jogurtovú chuť, čo mi vadilo. Síce som vegánka, ale občas ochutnám i niečo vegetariánske. Táto čokoláda má naozaj poctivé suroviny, pretože sú tam všetky cítiť.

Je to veľmi tenká 50 gramová čokoláda, ktorá má krehké biele tabličky, ktoré sa rozplývajú na jazyku, no najviac mi chutili malé kyslé kúsky citrónovej kôry, ktoré na konci vytvoria chuť citrónových cukríkov. Ale najsilnejšia je práve mliečna chuť. Nie je presladená, skôr naopak.

Celkovo by som chuť čokolády ohodnotila ako priemer. Je oveľa viac lacnejších a lepších čokolád (i vegánskych).

Čokoládu som len ochutnala a zbytok som využila pri čarovnom obrade ako obetinu. Obal som si odložila. Je nesmierne krásny. Obal je ako púzdro, vzadu sa dá otvoriť a znova zatvoriť. Čokoláda bola zabalená do zlatého celofánu, čo sa už dnes tak nevidí a pripomenulo mi to detstvo.

Rozhodne skvelý darček pre milovníkov exotických čokolád a milovníkov Indie. Stála asi 3,70 eur, ale už si presne nepamätám.

Na tejto čokoláde najviac cením obal a nápad s indickými ingredienciami ako je citrón a kardamon. I mlieko je typické pre Indiu. Ale na chuti by sa dalo ešte popracovať.