Skryté posolstvá sú všade

29.03.2019

Nedávno sa mi stala milá príhoda, ktorá ma nasmerovala správnym smerom. A to som ani zámerne nehľadala odpoveď na otázku, ktorá ma už nejaký čas trápila. Jednalo sa o môj zdravotný problém, ktorý sa ťahá niekoľko mesiacov. Nachádzam cesty ako sa s tým vysporiadať, ale stále som mala pocit, že ešte niečo zásadné potrebujem doplniť. A to cez homeopatiu, ktorú som i študovala, ale žiaden liek sa mi nezdal dosť presný na moje ťažkosti a celkovú konštitúciu.

Náhodou som si zisťovala opätovne ďalšie vedecké informácie ku planéte, ktorá má silné postavenie v mojom horoskope. Bol tam i obrázok mesiaca tejto planéty a zaujalo ma meno tohto mesiaca, pretože tieto mená sú vždy z mytológie, cez ktorú sa dá veľa vyčítať pomocou jungiánskej psychoanalýzy, symboliky a archetypov.

Ako som tak hľadala viac o tomto mytologickom príbehu, na youtube som našla video, ktoré malo pomenovanie ako tento mesiac. Avšak sa nejednalo o astronomické či astrologické video, ale o homeopatické. Toto latinské meno mesiaca bolo zároveň menom jednej rastliny, z ktorej sa vyrába homeopatický liek práve na moje ťažkosti. Aká náhoda.

Liek mám už doma a liečim sa. Jedná sa o menej známy liek a nie až tak často používaný v homeopatii, ale čo sa k nám má dostať, sa k nám vždy dostane. Ďakujem!